utorok 26. júna 2012

Blogger ♥

Rozhodla som sa, že dneska prispejem postom, v ktorom Vám predstavím moju obľúbenú bloggerku. Je ňou 22 ročná herečka, ktorú môžete poznať zo seriálu 90210. Tak ako v seriáli, tak aj v reálnom živote sa oblieka neskutočne. Nielenže dobre vyzerá, ale je aj úžasný človek. Tomu kto číta jej blog to určite neušlo. Dokonca, každý piatok si vyberá z otázok, ktoré jej posielajú fanúšikovia a tam na blogu im aj odpovie. Pokiaľ Vás aspoň trošku zaujme jej štýl, neváhajte a navštívte jej blog TU.
Ak máte aj vy obľúbené blogy, ktoré radi navštevujete, píšte do komentárov a rada si ich pozriem :)

I decided that I write post about my favourite blogger. She is 22 years old actress, who plays in 90210. Her style is awesome not only in the serial, but in real life, too. She is not only good looking, but also she is an amazing person. Everybody, who read her blog know this. Every Friday she chooses from questions from her fans and answer them. If her style is likeable, you can visit her blog HERE
If you have your favourite blogs, which you visit, you can write it below into the comments and I visit them :)









2 komentáre:

  1. ona je neskutočne krásna !! :) a v tom seriáli som ju mala veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že máme rovnaký názor :)) Je strašne pekná a tie vlasy... Ak si nevidela náhodou aj 3. a 4. sériu (kedže v tv ich nedávali) tak si ich určite pozri :) Neskutočné veci sa tam dejú a tento rok začne aj 5. séria :). Zatiaľ najlepší seriál aký som videla :)

      Odstrániť