nedeľa 17. júna 2012

Good morning, guys ♥

Krásne slnečné ráno prajem každému. Keďže mám pokazenú nabíjačku na foťák, neviem nič nové odfotiť :/. Minulý týždeň som objednala novú, takže ju už netrpezlivo čakám. Dnešný deň budú opäť horúčavy, takže za pár minút sa presuniem von, aby som sa mohla opaľovať. Zajtra sa chystám do Bratislavy, pretože moja kamarátka tam má skúšku, takže ma zavolala ako psychickú podporu. Potom sa vyberieme najesť a pobehať obchody, tak pevne verím, že konečne si kúpim to, čo chcem. Prvá cesta bude smerovať ako inak do H&M. Môj obľúbený obchod :) Dúfam, že aj vy si v dnešný deň doprajete zaslúžený oddych a strávite chvíľku času vonku.
S nedeľou prinášam aj zopár random fotiek, takže prajem krásne prežitie dnešného dňa :)

I wish you nice sunny day. My charger on camera is wrong, so I don´t know do any photos. Last week, I ordered new, so I am waiting. Today, we have a scorching day again, so I am going to sunbathe. I am going to Bratislava tomorrow, because my friend has a test, so she called me as a psychological support. Then we are going to eat and also shopping, so I strongly hope, that I buy, what I want. The first route will be directed into H&M, which is my favorite shop :). I hope, that you will have relax today. With Sunday I come with a few random pics, so I wish nice day :)










4 komentáre:

  1. Prekrásne fotky! :) To ovocie vyzerá lákavo ;D Zajtra prajem pekný výlet do BA a uži si nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé chystáš sa do BA do H&M? Majú veľké zľavy včera som tam fajn nakúpila :D :) Hej mám fialovú izbu a na jednej stene mám tapetu. Je to trošku na tej fotke vidieť. Žeby room post? :D Porozmýšlam ale je to dobrý nápad, ďakujem za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jooo, presne to som chcela počuť :)) Ja už od rána sledujem hm.com a tam si už vypisujem veci, čo by som si chcela kúpiť, takže teraz si ma potešila :). Tam keď sú zľavy, tak sa oplatí strašne nakúpiť. A určite sprav taký post :). Som zvedavá. Určite nie som jediná :)

    OdpovedaťOdstrániť