pondelok 25. júna 2012

Healthy meal for dinner ♥






Bon appetit / Enjoy your meal :)

8 komentárov:

  1. I think it is tuna...Am I wrong?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. It is a codfish, but it is very similar to tuna :D :) and it tastes very good ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. děkuji děkuji za pochvalu vlasů, ale někdy bych si je všechny ostříhala! někdy jsou vážně ŠÍLENÝ!
    ummmm to jídlo vypadá superovsky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. yammi! I love codfish<3 I haven't eaten it for a lon time so I didn't recognize it:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paráda ! Miluju fotky jídla ! :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam! Som rada že si začala pridávať food posty :) milujem ryby :) jediné čo by som na tomto zmenila je tá paradajka, bohužiaľ som alergická.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich tiež milujem najviac :) Jedávala by som ich aj každý deň :) No tak to mi je ľúto :/ ja si ani neviem predstaviť že by som v lete nejedla paradajky :/

      Odstrániť