utorok 12. júna 2012

Hi guys ♥

Krásny, aj keď nie veľmi slnečný deň Vám prajem :). Ráno som sa rozhodla, že si konečne poupratujem skriňu, pretože to bolo niečo neskutočné, že po celej izbe som mala šaty. Áno, tak to u mňa vyzerá, keď prídem domov unavená a nechce sa mi ich uložiť do skrine. Skriňa je uprataná, takže som sama so sebou veľmi spokojná. Za pár minút sa idem vrhnúť na upratanie domu a potom si idem pripraviť obed. Keďže už do školy nechodím, pretože mám 4 mesiace voľna, sú dni, keď sa nudím a hľadám si niečo, čo by vyplnilo môj voľný čas. Na poobedie plánujem čítanie knihy Gossip Girl v anglickom jazyku, ktorú som dostala na narodeniny. A čo vy? Akú budete tráviť dnešný deň? :)


I wish you nice, but not very sunny day. :) I decided this morning, that I finally tidy my wardrobe, because It was unreal, that I had my clothes across my room. My wardrobe is tidied, so I am very satisfied with myself. 
A few minutes later I am going to tidy our house and then I am going to prepare my lunch. Whereas, I don´t go to school anymore, because I have 4 months holiday, I have days, when I am boring and I looking for something, which I can do in my free time. I plan to read a book Gossip Girl in english language, which I received on my birthday. And what about you? How do you spend this day? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára