sobota, 23. júna 2012

Lifestyle ♥

Dneska by som rada napísala niečo, čo sa týka môjho životného štýlu. O dva mesiace to bude presne rok, čo som začala so zdravou stravou. Podnetom bolo najmä to, že som nebola spokojná sama so sebou, hlavne čo sa týkalo mojej váhy. Neskôr som sa dopočula, že v meste otvorili dietologické centrum, tak som presvedčila maminu, aby sme tam zašli. Tento deň, dalo by sa povedať, že zmenil kúsok môjho života. Chodila som tam tri mesiace a úplne som zmenila svoje stravovanie. Skončila som v decembri a do dnešného dňa dodržiavam tie návyky, ktoré ma tam naučili. Toto nebola diéta, pretože tie odsudzujem. Dneska, môžem jedávať hocičo, čo sa mi zažiada a ručička na váhe sa ani nepohne. Samozrejme, ja sa snažím, aby to čo jem bolo čo najzdravšie. Určite si mnohí z vás predstavia, že nejem nič iné okrem ovocia a zeleniny. Tak to nieje. Každá jedna strava sa dá nahradiť za zdravú. Takisto chlieb, jogurty, špagety, múka, dokonca aj čokoláda :). Vždy, keď mám chuť na čokoládu, tak si dám tú, ktorá obsahuje 78% kakaa. Je plno, plno jedál, ktoré by som už nikdy do úst ani nedala. Dneska sa cítim omnoho lepšie. Je jasné, že nie som sama so sebou spokojná úplne. Je plno vecí, ktoré by som zmenila, ale aspoň niečo je určite lepšie, ako bolo. 
Máte aj vy nejaké skúsenosti so zdravým životným štýlom? 
Chceli by ste tu vidieť aj fotky jedál z môjho jedálnička? 
Ak áno, kľudne sa môžte rozpísať aj v komentoch, ja si to vždy rada prečítam :). Ak máte nejaké typy, recepty, kľudne tam môžte napísať aj to.

         



6 komentárov:

  1. no jasně, foť!
    já se o to taky snažím, občas to poruším, ale pak (třeba zrovna dneska :D ) se chystám na chvíli zaničit v posilovně
    před nedávnem jsem shodila aasi 7 kilo, ale většina svalová hmota a začala jsem mít zdravotní problémy, takže bohužel to ted všechno nabírám zpátky... Tudíž se snažím zpátky něco shodit, ale tentokrát zdravějším způsobem! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že to zaujalo :). Ja napr. na posilky nie som, ale ak je s kým tak rada si idem zabehnúť, poprípade zabicyklovať. Ja tú svalovú hmotu pravdupovediac moc neslujem na sebe :/ pre mňa je dôležité sledovať hlavne tuk a vodu. Kvôli tomu mám aj špeciálnu váhu.

      Odstrániť
  2. môj hlavný problém je to, že sa neviem prinútiť cvičiť :((

    moonlightdreams-miadra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ani ja :/ Ale aj bez toho to ide. Hlavná je strava. Cvičenie je skôr na spevnenie. Ja od toho ani neviem schudnúť :/

      Odstrániť
  3. nejaky clanok tykajuci sa nahradzovania stravy zdravsimi alternativami by potesil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kľudne tie jedlá foť som zvedavá :) možno mi dáš typy na niektoré jedlá o ktorých neviem keďže sa stravujeme podobne. Teším sa! :))

    OdpovedaťOdstrániť