streda, 13. júna 2012

♥ New ring

Minulý týždeň som sa rozhodla, že si pôjdem popozerať, či na niečo pekné nenatrafím v obchodoch. Samozrejme, neviem čo je toto za obdobie, ale v poslednom čase som si nevedela kúpiť nič také čo by som hľadala, poprípade čo by ma nejakým spôsobom zaujalo. Keď som však bola v Gate, padol mi do oka jeden prsteň. Bol obrovský a pripomínal niečo ako kameň. Proste vyzeral veľmi zaujímavo a ja mám veľmi rada veľké prstene. Strašne sa mi páčia, tak som si ho kúpila. Aby ste vedeli na čo presne myslím, tak som Vám ho odfotila. Samozrejme nečakám, že sa bude páčiť každému. Pekný deň :)

I went shopping last week. Of course, I don't know what is this for the period, but in the last time, I can´t find in the shop anything what I want or something what attract me. Hovewer, when I was in the Gate, one ring fell into my eyes. It was huge and resembles something like stone. Just looked very interesting and I love huge and big rings. I like them, so I bought this one. I made a photo of this ring for you. Of course, I can´t wait that everybody will like this ring. Nice day :)






2 komentáre: