pondelok, 25. júna 2012

New week, new possibilities ...

Pred nami je opäť nový týždeň, ktorý so sebou prináša množstvo povinností, ale aj plánov. Tie moje plány zahŕňajú napríklad kúpu darčeka pre maminu, ktorá má v sobotu narodeniny, kúpu darčeka pre ocka, ktorý má v piatok meniny a samozrejme, v prípade priaznivého počasia aj kúpanie s mojimi kamarátkami. V stredu ma opäť čaká brigáda, ktorá sa presunula z dôvodu nepriaznivého počasia. Je to škoda, lebo už som sa na ňu aj tešila. Mnohé z Vás čaká tento týždeň vysvedčenie, tak držím palce, aby bolo čo najlepšie.
P.S. určite nafotím v priebehu týždňa nejaký ten outfit. Pripájam fotku z webkamery, aby to tu dneska neostalo naprázdno. Pekný zvyšok dňa. :)
Aké máte plány na tento týždeň vy? :) Ak máte nejaké nápady na darček pre rodičov, kľudne mi ich píšte do komentov, pretože vždy to skončí len pri oblečení. :/

We have new week before us, which brings many obligations and also plans. My plans include f.e. buy a present for my mum, who has birthday on Saturday, buy a present for my dad, who has name day on Friday and also I will go on swimming pool with my friends. On Wednesday I am going to my summer work (it is a work for only few days). A lot of us will have a report card this week, so I keep fingers crossed that you have it the best. What are your plans for this week? And I will try to make a photo of my outfit. Nice day guys :)
If you have any idea what I can buy for my parents, don´t worry and write it below into the coments. 


6 komentárov:

  1. Máš strašně pěkný účes! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné sako:-) Nevím.. mé rodiče vždycky potěší něco do kuchyně :-)

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) tiež som nad tým rozmýšľala, lenže tí moji sú rozvedení, takže to musím dva darčeky zvlášť kupovať :)

      Odstrániť
  3. Tip na darček pre otca na meniny by som nutne potrebovala aj ja! Môj mám meniny už v stredu! (Ladislav) :D Asi skončím u pánskej kozmetiky a tričku ako vždy..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak zrejme máme podobnú dilemu.Asi aj u mňa to bude opäť to tričko. To sa im aspoň zíde :)

      Odstrániť