piatok 15. júna 2012

Hair serum ♥

Sérum LOREAL SÉRIE EXPERT Absolur Repair Cellular Serum

Dneska mi prišiel výrobok na vlasy, ktorý som si objednala v internetovom e-shope. Veľmi som sa potešila, pretože som ho už netrpezlivo očakávala. Keďže som sa bola strihať pred mesiacom, veľmi si dávam záležať na tom, aby som mala vlasy zdravé. Kvôli tomu som už prestala úplne používať žehličku. Len čo som balík odbalila, rýchlo som si bežala umyť vlasy, aby som ho mohla odskúšať. Olejček sa aplikuje na uterákom vysušené vlasy a neoplachuje sa. Je to sérum pre poškodené končeky vlasov. Samozrejme, neodporúča sa aplikácia ku korienkom vlasov, pretože by ste ich mohli mať mastné. Je to 50ml balenie, ale keďže sa z neho dáva minimálne množstvo, predpokládam, že vydrží dlhšie. Cena: 8,50 €.
Hneď po vyfénovaní som cítila obrovský rozdiel. Vlasy mám jemné, ľahko sa rozčesávajú a sú neskutočné na dotyk. Rozdiel je okamžite badateľný. Takže ak si aj vy dávate záležať na vlasoch, určite ho vrelo odporúčam :). 


Today came a product on the hair, which I have bought in the internet e-shop. I was really happy. I cut my hair one month ago, so I do everything for my healthy hair. This is the reason, why I have already ceased to use the iron. When I unwrapped the package, I quickly washed my hair and I tested the oil. It is applied on bone dry hair and it is not washed. This is the tip of the hair serum for damaged hair. It is a 50ml bottle. When my hair was bone dry, I felt a huge difference. I have soft hair, easy to comb and they are unreal to the touch. The difference is immediately noticeable. So if you depend on your hair, I recommend this product to you :)


2 komentáre:

  1. Ako by som o sebe čítala! Tiež si veľmi dávam záležať na končekoch a vlasoch celkovo :D Minule som si objednala niečo podobné z Avonu, keď sa minie, určite vyskúšam ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi viem na ktoré myslíš z Avonu. Kamarátky si to objednávajú. Ja som našla jednu stranku na ktorej sú kadernícke potreby a fakt sú tam úžasné veci na vlasy. Nabudúce plánujem kúpiť šampón odtiaľ. Ak by si chcela môžem ti ju napísať :).

    OdpovedaťOdstrániť