piatok 29. júna 2012

Shopping ♥

Na včerajších nákupoch sa mi podarilo kúpiť aj to, čo som nechcela. Ale určite nie som jediná, ktorej sa to stáva. Darček som kúpila, aj keď len pre ocka. Mamine sa mi bohužiaľ nepodarilo nájsť nič, no ju poteším tortou a kyticou a neskôr dodatočným darčekom. Keďže sú všade veľké výpredaje, len v NY som strávila peknú hodinku. Nakoniec som si tam kúpila minisukňu, ktorá mi padla do oka. Mali tam krásne šaty, ale ja mám už toľko letných šiat, že na leto si už kupovať nič nechcem. Keďže už strašne dlho som hľadala pekné dlhé sako, nakoniec som si jedno kúpila v Gate. K tomuto postu pripájam aj fotky :)

Yesterday I bought gift only for my dad. I couldn´t find nothing for my mum, but I am going to buy for her a bunch and also I bake a cake. Later I will add her an additional gift. Everywhere in shops are big sales, so only in New Yorker I spent one hour. I bought there one skirt. They had really nice dresses, but I have a lot of summer clothes, so I don´t want buy anything. For a long time I looked for a nice long blazer and finally I bought one in Gate. I add photos to this post. :)







3 komentáre: