streda 20. júna 2012

Sunny day ♥

Dneska slniečko nesklamalo. Opäť je pred nami horúci deň a ten sa nedá stráviť lepšie, ako opaľovaním poprípade prechádzkou vonku. Určite ho nepremárnite za žiadnych okolností sedením vnútri za počítačom ! :) Ja sa chystám vytrhať burinu v záhradke a mala by som aj okosiť, keďže tráva je už pekne vysoká. Prinášam Vám zopár random fotiek, ktoré som spravila tak narýchlo. Pripájam aj citát, ktorý Vás možno inšpiruje. Pekný deň každému :)
,,Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success."


We have sunny day again. We cannot spend it better, than with sunbathing or walking outside. You cannot waste it with sitting behind your computer. I am going to pluck the weed in the garden and I should mow a grass, because it is pretty high. I bring to you a few random photos, which I made so quickly. Of course, I bring to you a quote of the day, which can be an inspiration to you. Nice day :)
,,Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success."











6 komentárov:

  1. Strašne sa tešim z tohoto geniálne teplého počasia! :) Inak moc pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Konečne letné počasie. :) A ďakujem. Zlatá si :)

      Odstrániť
  2. Mňam môj oblúbený jogurtík! :D Pekné fotky inak :)
    Dnešný deň som tiež využila na opalovanie :) mohli by byť tie horúčavy trošku miernejšie, cítim sa už pomaly ako na dovolenke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D Ja milujem tiež aj pečené jablko :) Tieto jogurty sú fakt najlepšie :) V najbližších dňoch sa aj majú zmierniť tie teploty trošku :)

      Odstrániť
  3. I love chicken breast! You have beautiful legs:O I see that the day is really hot!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yeees, day is so hot. And Thank you Zosia :))

      Odstrániť