štvrtok, 21. júna 2012

Veľmi sa ospravedlňujem, že Vám dneska neprinášam žiadny poriadny príspevok, no bohužiaľ, len teraz som prišla z brigády. Od rána doteraz som sa piekla na slnku a všetko ma bolí. Ešte tam pôjdem v pondelok, lebo je to našťastie len príležitostná brigáda. Napriek tomu, Vám sem pridám aspoň zopár fotiek na inšpiráciu. Fakt ma to mrzí, zajtra to dúfam napravím. Pekný večer :)

I´m so sorry, that today I don´t bring to you a normal post, but I came from job few minutes ago. From morning I have burnt on sun, so I am really tired. I am going there on Monday, and it is the last time, because this is only casual job. I add there a few photos, which can be inspiration for you. Good evening. :)









2 komentáre:

  1. U mňa rovnako.. dnes som opäť strávila celé poobedie na kúpalisku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to ti teda závidím. :/ Dneska bolo na kúpanie ideálne počasie. :)

      Odstrániť