pondelok, 23. júla 2012

A bit of relax in this sunny day ♥

Ako ste strávili dnešný deň baby? Ja musím povedať, že veľmi príjemne a som spokojná. Hneď ráno som si šla trošku zabicyklovať a pobehať nejaké miesta v dedine, a poobede som si vzala do rúk knižku, ktorú som si kúpila ešte dávnejšie, no kvôli škole som sa k čítaniu nedostala. Musím povedať, že kniha je úplne perfektná a asi tri hodiny vkuse som ju čítala. V dnešnej dobe ľudí, ktorí čítajú je veľmi málo, no ja som milovníkom kníh. Čo ste čítali naposledy vy? Radi čítate vo voľnom čase, alebo uprednostníte radšej iné aktivity? Večer sa opäť vyberiem trošku behať. Zajtra sa budem snažiť Vám opäť nafotiť nejaký ten outfit, dúfam, že mi na to vyjde čas, keďže mám zopár povinností.

How do you girls spend this day? I must to say, that I spend it very pleasantly and I´m satisfied. I went cycling in the morning and in the afternoon I was reading one book, which I bought long-ago, but I didn´t have time for it because of school. I must to say, that this book is so perfect and I was reading it about three hours. Is is called Angels don´t cry. Today I know only few people who read, but I love books. What did you read recently? Do you like reading in your free time or do you like other activities more than reading? In the evening I am going to run and tomorrow I´ll try to make a photo of my outfit. I hope, that I will have time for it, cause I have some obligations. 



6 komentárov:

  1. Kniha vypadá zajímavě, přesně tyhle typy miluju. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som niečo po polovici knihy a fakt je dobrá :)

      Odstrániť
  2. Já mám knihy moc ráda. :) Naposledy jsem četla Deník Anne Frankové.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do tej knihy sa tiež plánujem pustiť :)

      Odstrániť
  3. Hey, thanks for your comment on my blog, it brought me here at your lovely blog which I am going to follow from now on because I like it. You have lots of interesting posts :)
    Have a nice day!
    xoxo
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť