piatok, 27. júla 2012

Ahoj baby! Dnešný deň som prežila veľmi spokojne na kúpalisku a dokonca aj počasie vyšlo. Predpoveď tomu nenasvedčovala, ale podarilo sa. Strávila som úžasný deň s kamarátkou, no bohužiaľ mám len jednu fotku a aj to len hneď z rána. Popravde, nechcelo sa mi tam behať s foťákom, keďže sme väčšinu dňa aj tak trávili vo vode a predsa samú seba fotiť nebudem :). Dneska ma čaká ešte večerný beh, pri ktorom načerpám energiu. Ako ste strávili vy dnešný deň? Boli ste sa niekde kúpať? Na zajtrajšok sa teším velice, pretože v Nitre sa večer koná v jednom obchodnom dome tzv. Nočné nakupovanie. Bude to prebiehať od 21. hod do 23. hod. Sľubujem, že zo zajtrajšieho dňa Vám prinesiem určite fotky. Budem sa snažiť zo všetkých síl :).

Hi, girls! I spent my day on pool and I was happy, that the weather was excellent. I was there with my friend, but unfortunately I have only one photo and this one was made at the beginning. Actually, I didn´t want run with camera, cause we were all day in water. I am going to run one hour later and finally I draw an energy. How did you spend your day? Did you go on the pool? I´m excited for tomorrow, cause we are going to one shopping centre, which has night shopping. I promise, that from tomorrow long day I add there photos. I´ll try :)



4 komentáre:

  1. Závidím ti to kúpalisko, u nás v Košiciach najlepšie zavreli :( A to nakupovanie musí byť super, nakúp toho čo najviac :)

    catchyourstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. su to jahody v bielom jogurte uplne mňam! dneska si môžme popísať, prepáč že som ti nepísala včera

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hi lovely, thanks for the comment:)
    ohh i'd love to hang at the pool too but unfortunately i had to work today... hopefully the weekend is going to be nice, so i can enjoy sun a little bit:)

    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak som rada, ze vam vyslo pocasie, nastastie, ja mam bazen v zahrade a nemusim behat na kupko :)

    OdpovedaťOdstrániť