utorok, 31. júla 2012

August is coming ♥

Zajtra sa nám začne ďalší nový mesiac v roku, ktorý ubehne ako predpokladám, veľmi rýchlo. Je to tak každý rok a nemyslím si, že tento rok tomu bude inak. Dá sa povedať, že na august mám ešte viacej plánov ako v júni, či v júli. Hneď zajtra idem s kamarátkou na kúpalisko a pozajtra odchádzam na štyri dni s rodinou na chatu. Chystáme sa tam kúpať, kúpať a ešte raz kúpať a zavítame aj na wellness. Tam som ešte nebola, takže sa veľmi teším. V piatok budem musieť prísť naspäť na pár hodín, pretože budeme mať stretávku zo základnej školy a plánujem si obliecť najobľúbenejšie šaty, ktoré mám z H&M. Toto sú plány len na nasledujúce dni a bude ich ešte viacej. Budem sa snažiť fotiť absolútne všetko, takže dúfam, že sa mi to podarí. Máte aj vy konkrétne plány na august? Chystáte sa niekam? Aj u Vás ten august vždy tak rýchlo utečie? 

We will start new month tommorrow. August runs off very quickly every year and I think, that this year it will be the same. I have lot of plans for August, more than in June or July. I´m going to pool with my best friend tommorrow and the day after tommorrow I´m going to cottage with my family for four days. We r going to wellness and I´m very excited for it, cause I have never been in wellness. On Friday I have to go back for few hours, cause we have meeting from primary school. I want to dress my favourite dress from H&M. These r my plans for next days. I´ll try to make a photo about everything, so I hope, that I will be succeed. Do you have plans for August? Are you going to somewhere in this month?


1 komentár:

  1. Nie len August uteká rýchlo,celé prázdniny rýchlo utečú. :) A august je môj oblúbený mesiac, pretože mám narodeniny a máme vždy s partiou najviac akcií :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť