nedeľa, 22. júla 2012

Evening random post ♥

Večer som si bola zabehať, no poviem Vám, behať po dlhom čase je fakt vyčerpávajúce. Ale mám zo seba o niečo lepší pocit. V tomto malom random poste by som Vám rada predstavila telové mlieko, ktoré doslova milujem. Každý večer sa ním natieram a má neskutočnú čokoládovo-pomarančovú vôňu. Keby ste ho náhodou chceli vyskúšať, tak si ho môžte objednať v Avone. Nakoniec mi nezostáva nič iné, ako Vám zaželať dobrú noc a hlavne sladké sny. :)

I went run at the evening and I must say that it was really exhausting. But, I have better feeling. In this small random post I would like to show you a body milk, which I love. Every evening I coat myself with it and it has incredible chocolate-orange aroma. If you want to test it, you can order it in Avon. At the end I can wish you nice night and sweet dreams. :)



5 komentárov:

  1. Ahoj zvu tě na moji giveaway, kde můžeš vyhrát 4 odstíny krémových stínů Maybelline color tattoo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I bet that lotion smells wonderful :)

    katiesbliss.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi se po něm podívám, vypadá fakt dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Večerné behanie je úplne najlepšie,človek sa hneď lepšie cíti :) A ten krém určite vyskúšam, tá jeho vôňa môže byť krásna :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. od té značky používám kondicionér a nemůžu si ho vynachválit! :)

    OdpovedaťOdstrániť