nedeľa, 22. júla 2012

Hi girls ♥

Krásne ráno prajem každému :) Práve som sa pustila do prípravy obeda, pretože k nám príde na návštevu ocko. Polievočka sa mi varí, v trúbe sa pečie kuracie mäsko a zemiaky a ako dezert som hneď ráno pripravila to najľahšie čo môže byť a tým je smotanovo-piškótová torta. S hlavným jedlom držte palce, lebo nie som veľmi zdatná, čo sa týka varenia, pretože sebe pripravujem väčšinou len jednoduché jedlá na prírodno. Ako mám zvykom každú nedeľu, ani dneska nebude chýbať random post s fotkami, ktoré ma najviac zaujali. Neviem ako vy, no ja si vždy rada pozerám na internete takéto obrázky a ukladám si ich do počítača. Dúfam, že aj Vám sa budú páčiť. Prajem krásnu nedeľu a oddýchnite si :)

Good morning for everybody :) I am preparing luch now, cause our dad is going to visit us. For a dessert I made the easiest thing which can be and it is a cream cake with sponge-biscuit. Keep fingers crossed to me with meal, cause I´m not very good in preparing meal, cause I prepare meal only for me. My habit is that every Sunday I add there some random photos, which were interested for me. I love watching these type of photos on the internet and then I save them into my computer. I hope, that you like it. I wish you a nice Sunday and spend it with relax :)


















5 komentárov:

  1. wwwow....what a beautiful selection of photos! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back!
    Have a wonderful Sunday!

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great table scape!

    http://coffeebeansandbobbypins.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Loving the pictures!
    sewthecity.blogspot.co.uk
    x

    OdpovedaťOdstrániť