štvrtok, 26. júla 2012

I have it !!! Finally !!! ♥

Už som ani nedúfala, že sa dočkám a budem mať hair donut. Kamarátka mi volala, keď bola v Bratislave v obchodnom centre, že tam narazila na hair donut. Samozrejme, neváhala som a poprosila som ju, či by mi ho nekúpila. Veľmi rada totižto nosím na doma alebo na kúpalisko vlasy zopnuté a toto je skvelý prostriedok práve na to. Navyše vyzerá to pekne, jednoducho a zároveň elegantne. Môj prvý pokus s týmto vlasovým doplnkom uvidíte na fotkách. Možno sa Vám taký typ účesu zapáči a aj vy si jeden hair donut zaobstaráte. Popravde, neviem ako sa tomu hovorí po slovensky, preto používam anglický názov.
Chytila Vás táto novinka a vlastníte už nejaký? Páčia sa Vám účesy vytvorené týmto vlasovým doplnkom? 


I can´t believe, that I have hair donut finally. My friend called me, when she was in one shopping centre, which is in Bratislava. She said me, that she found hair donut. Of course, I didn´t hesitate and I said her, if she wouldn´t buy it for me. I like when I have my hair in braid or bun when I am at home or I go on pool. This is very good resource for it. My first experiment with this hair accessory you can see below. Maybe you´ll like this type of hairstyle and you buy hair donut, too. 
Do you like this hair accessory? Do you like hairstyle, which is made with hair donut? 






12 komentárov:

  1. Milujem tento účes a už dlho hľadám podobný "donut" :D Na leto je to super a pristane ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to super vecička, taktiež sa chystám pridať najbližšiu dobu niečo s týmto účesom ;) Tebe jednoznačne veľmi pristane ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mohla sis ho udělat z ponožky a nemuselas utrácet :D
    ale sluší ti to moc:) já jsem dělala ten z ponožky a zkoušela jsem to na kamarádce
    - http://2.bp.blogspot.com/-uaB4XR4-zTA/T_mqr_UBopI/AAAAAAAAArA/ts3TdfSo8fM/s1600/P1170722.JPG )))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to z ponožky som chcela vyskúšať, ale prišlo mi to, že by to bolo dosť malé a ja som potrebovala väčšie. A aj tak to stálo len 3€, takže to nieje nič hrozného :)

      Odstrániť
  4. Ja ne tento ucel tiez pouzivam ponozku, ale keby to niekto vedel, ze sa promenadujem po meste s ponozkou na hlave...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si ho kupila vo francuzsku a je to super. Ale radsej si teraz robil len taky drdol s pomocou gumicky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiez mam tento vlasovy "upgrade" a je to momentalne to najkrajsie, co mozem so svojimi vlasmi stvorit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky sem ho hodně dlouho sháněla když sem ho viděla u jedné slečny v UK. Ale konečně sem ho sehnala v C&A. :D A přiznám se, že první pokusy byly vážně zoufalé. Ale konečně to nějak zvládám a našla sem pár triků. A ráda ho nosím do veder se ten účes hodí a vypadá prostě výborně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle typ drdolu se mi strašně líbí:) Taky si budu muset koupit tu pomocnou věc:D u nás ji mají v H&M:)

    OdpovedaťOdstrániť