piatok, 13. júla 2012

Meeting with my friends ♥

Na večerné stretnutie s kamarátkami som si zvolila moju obľúbenú čiernu minisukňu zo Stradivaria a k tomu jednoduché biele tielko s čipkou. Keďže je vonku chladnejšie, zvolila som si béžové sako. Outfit som doplnila čiernymi balerínkami a jednoduchými doplnkami.


For evening meeting with my best friends I decided for my favourite simple miniskirt with ordinary white top with lace. Because of cold weather I wear blazer. To outfit I wear black shoes and ordinary accesories. 


Blazer- Gate
Skirt- Stradivarius
Top- New Yorker
Rings- Gate
Necklace- New Yorker





8 komentárov:

  1. Pekné :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš super blog :) jsem tvou novou pravidelnou čtenářkou :) a díky za tip na mém blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aká si zlatá :) Ďakujem, potešila si ma veľmi :)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekný, jednoduchý, spoločenský outfit. Milujem takúto úzku čiernu sukňu :)
    PS: Uži si večer s kamoškami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wooow, krásné opálení, krásný outfit. Dobrý blog. Follow. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A líbí se mi moc lak na nehty. Na ty já jsem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super sukna :))) a mas pekne opalene nohy az sa ti lesknu :)))

    AndreaZ

    OdpovedaťOdstrániť