pondelok, 16. júla 2012

New in ♥

Včera sme viac menej len rýchlo prebehli pár obchodov. To, čo mi padlo do oka bolo samozrejme ako inak sako. Už ich budem mať hádam v každej farbe. Včera som si kúpila sako žltej farby a už strašne dlho túžim po saku ružovej farby. Dúfam, že sa mi pošťastí najbližšie nájsť práve také. V Panta-rhei sme strávili viac ako hodinu, ja proste kníhkupectvá milujem. Pre mňa sme kúpili knihu v anglickom jazyku, ktorá je prerozprávaná na CD rodeným angličanom. Ocko si kúpil to isté len v nemčine. Veľmi som si chcela kúpiť knihu od Lauren Conrad- L.A. Candy, no bohužiaľ ju nemali. Tak, toto je moje krátke New in, snáď sa Vám páči :)

We went to only few shops yesterday. I bought one blazer. I have blazers in all colours. Yesterday I bought it in yellow colour and I want buy one in pink colour, so I hope, that I will have lucky. In Panta-rhei we spent one hour, cause I really love bookshops. For me we bought a book in Eglish language with CD and my daddy bought the same but in German. I wanted buy a book from Lauren Conrad- L. A. Candy, but unhappily they didn´t have it. This is my short New in, so I hope, that you like it :)

Blazer- New Yorker

Book- Panta rhei


4 komentáre:

  1. Taky sháním nějaké sáčko a kdybych našla toto v černé ihned ho beru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám čierne z GATE :) Choď sa tam pozrieť, lebo ja som ho kúpila len za 10 eur :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páčia saká v rôznych farbách! To tvoje je úplne božské ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť