utorok, 31. júla 2012

Nový módny hit: Peplum ♥

Peplum alebo malá suknička bola hitom už v rokoch 70-tych, svoju popularitu zužitkovala i o desaťročie neskôr a zostalo ticho. Veľké módne mená ako napríklad Stella McCartney, Giambattista Valli či Chanel tento trend oprášili a ponúkli opäť. V najväčšej miere sa pridáva na šaty, ale nie je to len o nich. Pás si môžete nechať zvýrazniť aj peplumovou blúzkou, topom alebo sukňou, dokonca sa dá zohnať sako.
Ako ho nosiť?
Nesnažte sa svoj „peplumový“ outfit priveľmi prekombinovať. Zaujímavý top s peplumom si žiada jednoduchú úzku sukňu či úzke nohavice so zvýšeným pásom. Vybrala som Vám zopár modelov, ktoré ma zaujali najviac. 

Páči sa Vám tento nový hit? Zaobstaráte si aj vy takýto Peplum top poprípade šaty?
Do you like Peplum tops or Peplum dresses? 

Peplum top
1. You can buy it: HERE
2.  You can buy it HERE


1.  You can buy it HERE
2. You can buy it HERE
Peplum dress
1. You can buy it HERE
2. You can buy it HERE
1. You can buy it HERE
2. You can buy it HERE

(zdroj článku: wanda.sk-Autor: Angie; webnoviny.sk)

10 komentárov:

  1. Tieto peplum topy aj šaty sú veľmi vkusné a pekné. Určite by som si chcela nejaký kúpiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ze začátku mě to dělalo chladnou, ale začalo se mi to líbit. :) Mám na Asosu vyhlídnuté šaty a uvidíme, co najdu v Německu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám čierne šaty a sukňu z Asosu:) sú to moje oblúbené kúsky..dostalo ma to hned na prvý krát ked som to uvidela.Najviac sa mi páči ako to vytvaruje postavu.A ešte mám bodkovanú blúzku z H&M:)Pre mňa je to najleší výmysel módy!:)

      Odstrániť
  4. strašně se mi líbí ten peplum na těch předposledních fotkách :-) jinak ten první peplum v poslední řadě je taky luxusní :-). ale všechny jsou hezký :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na šatech to vypadá dobře, ale na tričkách se mi to vůbec nelíbí

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa to velmi paci...hlavne v kombinacii s puzdrovou suknou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I LOVE peplum!!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hello, I enjoy reading through your post. I wanted to write
    a little comment to support you.

    My web blog Kit

    OdpovedaťOdstrániť