pondelok 2. júla 2012

So happy ♥

Mala som ubehaný deň, preto som nemala čas sem nič poriadne pridať. Som strašne šťastná, pretože už minulý rok som veľmi chcela bazén, no bohužiaľ to nejak nevyšlo, ale dneska sme ho konečne kúpili :). Je to taká malá cena útechy zato, že tento rok nepôjdeme pri more. V podstate, v takýchto horúčavách nieje nič lepšie ako kúpať sa v bazéne a nemusieť sa nikam ani pohnúť. Zajtra plánujem prácu v záhrade, no určite si nájdem čas aj na to, aby som Vám niečo schopné odfotila. Pekný večer :)

I had really busy day, this is the reason why I didn´t add something proper. I am so happy, because last year I wanted a pool and today we finally bought one :). It is a small price of consolation, because this year we don´t go near the sea. Tomorrow I am going to work in the garden, but I´m sure that I find time to make some photos. Nice evening, guys :)



4 komentáre:

  1. Ten bazén ti v tomto horku len úprimne závidím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zavidime :) super! tesime sa na fotky pri bazeniku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj , to ti teda závidím :) My tento rok asi tiež nepôjdeme moru, ale nemáme ani bazén...uži si ho ... A btw pekný blog :) Sledujem :)

    lucberry.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow bazenek se vzdycky hodi! SUPER BUDES SE MIT JAKO V NEBI V TAKOVYM PARAKU ..asi se divis, kdo jsme JSME TVE NOVE FANYNKY NA BLOGU.. moc se nam tady libi a potesis nas navstevou na nasem blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/ ..jestli budes mit chut a cas! :-)

    OdpovedaťOdstrániť