sobota 21. júla 2012

This weather sucks! ♥

Toto počasie mi ani zďaleka leto nepripomína, keďže som sa  opäť raz zobudila do upršaného dňa. Milujem dážď, no rozhodne nie vtedy, keď má hriať 30°C slnko. Moje plány na dneska sú typické pre sobotu. Upratovanie, upratovanie, upratovanie. Aj vy ho tak neznášate? Poobede pôjdem na návštevu k babke a dedkovi, takže dosť pravdepodobne môžete očakávať aj nejaký ten outfit. Čo sa chystáte robiť dneska vy?Veľmi by ma potešilo, ak by ste mi do komentárov napísali aj to, čo by ste radi videli na tomto blogu. Či už nejaké rezenzie na výrobky, poprípade nejaké fotky z každodenného života, či niečo z oblasti módy, čo sa práve nosí. Všetky nápady sú vítané a bola by som Vám za ne nekonečne vďačná :)

This weather is so far from summer weather. It´s terrible. Again I woke up into the rainy day. I love rain, but not in summer. My plans for today are typical for Saturday. Charring, charring and again charring. Do u also hate it? I´m going to visit my grandma and grandpa afternoon, so it´s probable, that I add there a photo of my outfit. What are you guys going to do today? I will be very happy, if you write me below into the comments, what would you like to see in this blog. If some product reviews, personal photos from everyday life or something from the fashion and so on. Every ideas are acceptable and I would be very thankful for them. :)


5 komentárov:

  1. áno,toto sa ani mne nepáči, na začiatku prázdnn som si myslela,že bude pekne svietiť slnko..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se budu válet jak nikdy, konečně mám po práci :) Líbil by se mi nějaký článek o tobě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky, tie detaily tých kvapôčok! :O To počasie ani nespomínaj, je to fakt hrozné ale budúci týždeň by to už malo byť o čosi lepšie ;) A súhlasím s tebou.. neznášam upratovanie, ktoré musím vždy v sobotu vykonať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Recenzie na výrobky by som uvítala;)

    OdpovedaťOdstrániť