streda, 11. júla 2012

Today random ♥

Dnešný deň som trávila trošku pri bazéne, hoci väčšiu časť dňa prevládali na oblohe mraky. Taktiež som šla aj ku kozmetičke. Kozmetičku navštevujem raz do mesiaca, pretože to robí dobre hlavne mojej nie veľmi dokonalej pleti. Zajtra neplánujem nič výnimočné, ale v piatok aj v sobotu sa chystám von s kamarátkami, takže je dosť pravdepodobné, že pribudne aj nejaký ten outfit. 
Čo plánujete na nasledujúce dni? Chystáte sa niekam na dovolenku? :)


I spend this day near the pool, but the weather was a bit of cloudy. I was at cosmetician, because it is good for my not very perfect skin. I go to the cosmetician once at month. Tomorrow I will do nothing special, but on Friday and Saturday I am going to out with my friends. It is very possible, that I add there an outfit. 
What do you plan for next days? Do you go on holiday? :)



5 komentárov:

  1. Pekný random :) Na zajtra plánujem ísť do Brna, mamina tam má nejaké pracovné záležitosti, tak ja idem velice rada s ňou ;) A ďalšie dni neviem, uvidí sa čo príde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a uži si zajtrajší deň :)) Už sa teším na ďalší tvoj outfit :)

      Odstrániť
  2. ooo bazen :) najblizsie dni sa chystam zveladit moju izbu :) a o tyzden tiahnem do juznych teplych krajin na dovolenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná "čtyřfotka"!
    Já si čtu, jím hodně zmrzliny, nakupuju, koukám na Sex ve městě a natírám okna na azurově modrou ;-).
    Príma letní dny přeje Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ráda dny na zahradě u bazénu, dnes jsem tam také chvíly strávila.
    www.barue-blogspot.com, kdyžtak mrkni :)

    OdpovedaťOdstrániť