nedeľa, 22. júla 2012

Trip to Deutschland ♥

V Nemecku som bola len dva dni a musím povedať, že tak čistú a krásnu krajinu som ešte nevidela. So Slovenskom sa to nedá ani porovnať. Na každom kúsku bol jeden dva domčeky dosť ďaleko vzdialené od seba, čiže každý človek, rodina tam má svoj vlastný pokoj. Keď budete mať možnosť, určite túto krajinu navštívte, lebo to stojí zato. Ako sa Vám páči táto krajina? Chceli by ste tam žiť? Pridávam sem zopár fotiek, aby ste tú krásu mohli vidieť prostredníctvom nich.

I was in Deutschland only for two days, but I must to say, that this country is so nice and clean. We can´t compare it with Slovak, cause it is something incomparable. On every piece was one or two houses and every family has their own silence. When you will have the possibility to visit this country, you visit it. Dou you like this country? Would you like live there? I add there some photos, where you can see how beautiful is this country.












4 komentáre:

  1. ani som netušila že nemecko je také pekné.. nemala som ho rada ale tieto fotky sú naozaj pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. thanks a lot for the comment lovely:) i live in switzerland, it's next to germany and i really like it here:) hope you had a nice time in germany!

    following you back!

    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nemecko je naozaj krasna krajina ... boli sme tam minuly rok a musim povedat ze dovtedy som tymto krajinam velmi neholdovala no po vtedajsej dovolenke by som sa tam nevahala kludne aj prestahovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh beautiful photos!!! <3

    xx

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť