streda, 25. júla 2012

What we can find in my cosmetic bag ♥

Dneska som mala pôvodne v pláne ísť von a nafotiť nejaký outfit. Počasie to bohužiaľ nedovoluje, tak som sa rozhodla, že Vám spravím príspevok, v ktorom Vám ukážem prostredníctvom fotiek produkty, ktoré sú nevyhnutnou súčasťou mojej kozmetickej tašky a bez ktorých sa z domu ani nepohnem. Nepoužívam, toho veľa, hádam iba to, čo aj ostatné dievčatá. Čo vôbec nepreferujem sú očné tiene a linky na oči. 
Čo používate najčastejšie vy? Preferujete jemné alebo skôr výrazne líčenie?

My plan for today was, that I go out and make a photo of my outfit. We have rainy weather again, so I cannot go out and make a qualified photo. Instead of outfit photo I add there a post, in which you can see, which cosmetic products you can find in my cosmetic bag. I use them everyday and I don´t go out without them. I don´t use a lot of products. I hate using eye shadows and eye lines. 
Which products do you use the most? Do you prefer fine or strong make-up?


For more products click on the continue...



S-he powder
S-he púder používam ho strašne dlho a musím povedať, že som s ním veľmi spokojná. Dlho vydrží a je  úplne jemný. Z tohto púdru môžete nájsť len pár odtieňov, ale ak si ho raz kúpite, bude to stáť určite zato. Púdre sú aj cenovo prístupné. Ja si ho nanášam prostredníctvom hubky, no sem tam použijem aj štetec.

I use She- powder for a long time and I must say, that I´m very satisfied with it. It endure very long and it´s very fine. From this powder you can find only few shades. It has very good price. 

Make- up Dermacol
Tento make- up si neviem doslova vynachváliť. Používam ho tri roky a nemienim ho vymeniť za žiadnu cenu. Vydrží mi snáď aj 3 mesiace, čo je dosť pri mojom množstve nanášania make-upu. Keďže moja pleť nepatrí medzi tie bezchybné, potrebujem make-up s tuhou konzistenciou. Tento ju má a tak dokáže prekryť absolútne všetko. Ďalšou jeho výhodou je, že je vodeodoľný a ak si ho zafixujete púdrom, tak vydrží na tvári bezchybne počas celého dňa. Je veľmi kvalitný a jeho cena je pomerne nízka. Stojí 3,50 - 4€.


I love this make- up. I use it last three years and I wouldn´t change it for anything. It endure 3 months, which is enough for me. My skin is not flawless, this is the reason why I need make-up with rigid consistency. This one it has and it can lay over absolutely everything. It is very quality and its price is relatively low. Only 3,50 - 4€.

Maybelline XXL Pro
Ďalší z produktov, ktoré si neviem vynachváliť. Túto špirálu som objavila pred piatimi rokmi a odvtedy ju používam. Jedna strana je biela, druhá je čierna. Prednedávnom som ju už v drogérii nájsť nevedela. Našla som ju v jednom e-shope a tak som si ju objednávala odtiať. No bohužiaľ, špirála sa zrejme nevyrába, keďže ju už nepredávajú ani tam. Budem si musieť nájsť nejakú adekvátnu náhradu, no čo sa týka špirál je to u mňa dosť náročné, pretože na mihalniciach si dávam záležať najviac. 

This is another one product which I absolutely love. I found this mascara five years ago and I have used it since this time. One side is white and the second is black. I couldn ´t find this mascara in the chemist recently. I found it in one e-shop and I ordered it from there. But unfortunately, mascara is discontinued and I must find new, which will be perfect as this. 

4 komentáre:

  1. Obdivujem ťa,ked ti len toto postačí;D Ja mám zbierku 10 rúžov a to je len malá časť z mojej kozmetickej taštičky:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D hh zlatá si :D tak pre mňa je dôležitý púder, make-up, špirála. Nič viac nepotrebujem :D :)

      Odstrániť
  2. Ten korektor od Dermacol je vážně bezvadný, uplný Photoshop:D

    Prosím mrkni na můj blog, začínám, takže se tam ještě moc článků nenajde, ale jsem ráda za každou reakci, připomínku, komentář...

    A jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekný článok, škoda že ten puder nebude na mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť