štvrtok 12. júla 2012

Your opinion is important for me ♥

Krásne ráno prajem všetkým čitateľom môjho blogu, ktorý sem občas zablúdia. Dnešný príspevok by som venovala hlavne tomu, čo by mi pomohlo v zlepšovaní môjho blogu. Rada by som sa opýtala Vás, čo by ste tu uvítali, čo by Vás zaujímalo. Či už nejaké recenzie na kozmetické výrobky, ktoré používam, alebo by ste uvítali viac fotiek z môjho osobného života, poprípade nejaké druhy oblečenia, ktoré sú práve populárne alebo hocičo iné. Veľmi by ma potešilo, ak by ste vyjadrili svoj názor, aby ste mi dopomohli k zlepšeniu, ktoré by zaujalo predovšetkým Vás. Na záver by som Vás rada potešila informáciou, že v blízkej budúcnosti  by som rada pripravila nejakú Giveaway, do ktorej by som dala viac vecí, aby som spravila radosť viacerým . Len čo nakúpim potrebné veci, hneď ju uskutočním. Príjemný zvyšok dňa Vám prajem :)


Good morning for everyone, who sometimes go on my blog. In today post is very important for me your opinion, which would help in improving my blog. I would like to know what do you want see or read on my blog. F.e. some reviews for cosmetic products, which I use every day or more photos from my personal life, or some types of clothes which are currently popular or something else. I would be very happy if you express your opinion. In the end of my post I would like to please you with information, that I will have Giveaway, but only for members from Slovak republic. Nice day :)



2 komentáre: