nedeľa, 5. augusta 2012

At home ♥

Zdravím! Domov som prišla pred hodinkou a musím povedať, že som sa tam cítila naozaj skvelo. Počasie bolo naozaj letné a aj tie teploty tomu nasvedčovali. To bol aj dôvod, prečo som celé dni trávila v bazéne. Na internet som bohužiaľ nemala čas, ale pár fotiek som porobila. Keďže ja zo všetkého najviac milujem potápanie, nevynechala som to ani tam. Jeden večer sme strávili vo wellnesse, no pravdupovediac, čakala som od toho trošku viac. Nebola som z toho nejaká unesená, ale aspoň som to vyskúšala. Viac fotiek môžete nájsť nižšie :)

Hi! I came home one hour ago and I must say, that I felt really great. The weather was excellent and soo hot. That was the reason, why I spent all day in the pool. I didn´t have much time for the internet, but I made some photos. I love scuba-diving, so I did it in the pool, too. One evening we went on the wellness, but the truth is, that it didn´t occupied me. Some photos from the trip you can find below :)






8 komentárov:

  1. Vyzerá to tam naozaj pekne :) Závidím

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow ... krásna stojka :) zavidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je tak nádherný barákk...wau,ta zahrada, no super..!sleduji tvůj blog!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je chata, kde sme boli ubytovaný. Vlastne penzión :))

      Odstrániť
  4. krásneee:D aj ja chcemmD

    sledujem ta...:)

    OdpovedaťOdstrániť