pondelok 13. augusta 2012

Dnešný večerný post bude tak trošku filozofický. Rozhodla som sa preň práve v momente, keď som zbadala niektoré komentáre, ktoré sa tu objavili. Ja nemám nič proti tomu, keď sa niekomu niečo nepáči a napíše aj kritiku. Je to normálna vec a samozrejme, že to akceptujem. Veď predsa nemusí sa každému páčiť všetko. Avšak, každá kritika sa dá napísať aj slušne, spôsobom, v ktorom jeden človek neuráža dosť hrubým spôsobom toho druhého. Niekedy som zaskočená, keď vidím, ako niektoré dievčatá urážajú tie druhé, či už na tomto blogu alebo na hociktorom inom a popritom sa skrývajú za Anonym. Vôbec takýchto ľudí nechápem a neviem, čo tým chcú dosiahnuť. Žeby si týmto spôsobom liečili svoje komplexy?! Naozaj netuším. Mne osobne, keď sa niečo nepáči, tak sa k tomu nevyjadrujem a keď už aj áno, tak sa aspoň podpíšem. Týmto som len chcela ozrejmiť, prečo sa komentáre zobrazujú až po ich schválení.
Aký máte názor na tieto veci vy?


19 komentárov:

  1. take nenavistne komentare som videla len na inych blogoch...popravde, nepaci sa mi ani jeden, ani druhy extrem. Ked niekto niekoho uraza pre nic za nic a na druhu stranu sa mi nepaci, ked niekto absolutne nedokaze prijat ziadnu kritiku a mysli si, ze je najlepsi na svete. Raz som jednej blogerke v dobrom, bez akehokolvek urazania povedala, aby si davala pozor na recove barlicky, lebo jej kazia prejav vo videach a samozrejme, ze sa tam zdvihla vlna odporu od jej fanusikov, ze ako si vobec dovolujem jej nieco povedat :) to mi pride byt ako druhy extrem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s tebou v tomto absolútne súhlasím. A samozrejme, viem si predstaviť, že ty si jej to písala v dobrom slova zmysle, aby si vedela do budúcnosti tú chybu napraviť. Ja si tiež zverejňujem tie negatívne komentáre (hoci mám pocit že sú všetky od jednej osoby- kedže je to anonym a píše v českom jazyku) iba dva som si vymazala, ktoré boli napísané dosť drzým spôsobom a slečna ma titulovala za trápnu. Hoci ma vôbec nepozná. Niekedy ma správanie takýchto ľudí dosť zaráža.

      Odstrániť
    2. to si vobec ani nepripustaj...ja ked si precitam taky nenavistny koment, tak si len pomyslim, ze co sa uboziaka to musi sediet doma za pocitacom, ze ma potrebu sa takto prejavovat a urazat niekoho, koho v zivote nestretol a je mi ho skor luto....

      Odstrániť
  2. kritika poháňa človeka k lepším výkonom, ale kritika by mala byť konštruktívna, proste na niečom založená, tiež si myslím, že niekedy je to dosť extrémne v tomto virtuálnom svete

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) Vďaka kritike vie človek, kde robí chyby, aby si ich vedel napraviť a nabudúce ich už neopakovať :)

      Odstrániť
  3. Aww..lovely post! Love it! come and check out my blog. maybe we can follow each other :) http://marschristie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja keď také nadávanie a pod. vidím, aj na iných portáloch, tak rozmýšľam o čo tomu človeku ide, či sa len nudí, alebo sa naozaj na niečo hnevá, nechápem.. jedna vec je mať oprávnenú kritiku a druhá je len kecať, že niekto je trapný a podobne :/ ..
    každopádne, nič si z toho nerob, podľa mňa takéto komentáre hovoria viac o tom človeku, čo ich píše, než o Tebe ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thanks for stopping by my blog! Love yours, followin' you!
    Material Fixations

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kritika by měla mít hlavu a patu, jako všechno, co kdy z úst vypustíme, že.. Pokud člověk hnedka začne být něják agresivní, tak mi to příjde vtipné a závistivé. To pak není ani kritika! Jak jsi psala, někteří si, tak řeší nejspíše své komplexy... Taky někdy nechápu lidi, kteří se nepodepíší, to se stydí za svůj názor? ..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem se zatím u sebe na blogu nesetkala přímo s hrubými komentáři, ale určitě k tomu taky jednou dojde. Někdy mi to přijde docela směšné, zároveň to ale může člověka docela ranit a odradit od toho, co dělá. Rozdílem je potom kritika na něčem založená, která může člověka posunout dál a k lepším výkonům.
    Mně osobně když se něco nelíbí, tak to napíšu slušně, třeba co by se mi líbilo víc nebo co bych vyzkoušela a podobně. Rozhodně nemám zapotřebí někoho urážet za to, že se vzal například kalhoty, které se mi nelíbí. Anonymové si ale asi nikdy neuvědomí, že některé věci jdou napsat i slušně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neat picture :)


    xoxo,
    Taylor

    taylormorgandesign.blogpost.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. čím má človek popúlarnejší blog, tým častejšie dostáva kritiku. Ja som sa s tým ešte nestretla, ale hnusné komentáre často vidím na blogu Pavlíny Jágrovej, a vtedy niekedy až neverím vlastným očiam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne!!! Ten blog som videla párkrát a tie hnusné komentáre mi pripadali skôr závistlivé. Ale obdivujem ju v tom, že ona si to nepripúšťa :)

      Odstrániť
  10. úplne s tebou súhlasím, radšej držať hubu a krok, ako si zdvíhať sebavedomie na úkor niekoho druhého

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úplne s tebou súhlasím. Je to moc zlé a niektoré dievčatá sú z toho v šoku až tak, že si zrušia ich blog kvôli nejakým blbcom.
    Dobre, každý má svoj iný štýl, každému sa niečo iné páči.
    Ale zasa niektoré tie komentáre sú už také urážlivé že neviem čo si chcú ľudia s tým dokazovať. Hlavne keď je to Anonnym. !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš naprostou pravdu! A ještě k tomu hezkou fotku :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Looks like fun!

    Please feel free to visit my blog, let me know what you
    think of it, and if you'd like we can follow each other
    on GFC.

    http://www.momfashionworld.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. máš pravdu, ja tiež väčšinou bývam ticho a keď už tak sa vyjadrím ale nie hrubým spôsobom som predsa nejaká dáma, no nie? a priznám sa že práve ja som to povedala...
    Ak sa náhodou budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex ;)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť