štvrtok 23. augusta 2012

Ahoj baby! :) Teraz len taký rýchly post, lebo o hodinku utekám von, pretože s kamarátkou sa ideme trošku pozrieť do obchodov a dúfam, že nevynecháme ani kávičku. Ako môžete vidieť na fotke, dneska som si vzala môj nový náhrdelník, ktorý som si veľmi obľúbila. Ak sa všetko vydarí, tak večer vám postnem môj celý outfit. Ako trávite dnešný horúci deň? To teplo vonku je fakt šialené.

Hi girls! :) Now just a quick post, because I´m going out with my friend one hour later. We are going to shopping, so I´m very happy. As you can see in the photo, today I chose my new necklace, which I really like. I´ll try to add there new outfit post in the evening. It´s a hot day today so How are you spending this day? This weather is really crazy. 

9 komentárov:

  1. Úžasný náhrdelník.. Ja sa dnes nikde nechystám, len na dvor do bazéna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tédy ty tvoje oči! :) Užíj si to a doufám, že něco ulovíš. :) Dneska sem doma, protože já bych venku se roztekla. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja radšej doma vonku vychádzam keď sa zotmie lebo je strašne horúco :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. som zvedavá na outfit a ja :D no bola som von a ešte pôjdem na chvíluuu asi na kofolu:D bo to teplo je fakt desné:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jedine pri vode:) pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. you look beautiful in this pic!!
    I invite you to follow my blog on http://laviecestchic.blogpspot.com, I hope that you like it!!
    You're always welcome!!!
    kisses dear!
    Marika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hi sweety, thanks so much for the comment:) oh nooo my english isn't perfect hihi. i just try to give my best, but there are a lot of words i don't know:) so my texts may sound very easy for everybody to understand:)

    have a good day!<3

    OdpovedaťOdstrániť