utorok 28. augusta 2012

Au, Au!! S takýmito slovami som dneska vstala z postele po tom, čo som včerajší večer prežila na kolotočoch. Bolí ma celá chrbtica, no stálo to zato. Hoci som von išla s tým, že si sadnem na kolotoč len raz,  lebo je to zbytočné vyhodenie peňazí, nakoniec som na ňom bola sedemkrát. Takže sa mojej bolesti ani nečudujem. Šťastie, že hody sú len raz za rok. Dnešný deň budem tráviť pred telkou, na internete a čítaním Vašich blogov. Aké máte plány na dneska vy? Pripájam fotku z dnešného rána, ktoré som si spríjemnila mojím obľúbeným banánovým koktejlom, ktorý milujem.

I went out yesterday, because we had feast in our country. The feast includes a lot of different types of merry-go-rounds. This is the reason why the entire back hurts me. Thanks God, that we have feast only one per year. Today I want to spend with watching television, surfing on the internet and reading your blogs, girls.  What are your plans for today? I add there one photo from my morning, when I drank my favourite banana cocktail.


Ešte stále máte možnosť sa zapojiť do GIVEAWAY tu!

9 komentárov:

  1. Dobré ránko :) záda si pořádně protáhni a bude to v pohodě! Já kolotoče nesnáším, dělá se mi špatně i z malého řetízkáče.. A banánový koktejl taky miluju. :)
    Já se začínám stresovat, necelý týden a jde se do školy. :D Uuuf, první dny na střední.. Snad to zvládnu. Jinak jsem akorát udělala milému snídani do postele a za chvilku skočím do knihovny a na poštu. :) Čekám jak se vyvrbí počasí a podle toho uvidím, co dál.
    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvé dni sú najhoršie, to zoznamovanie a pod. ale to určite zvládneš :)

      Odstrániť
  2. to si bola na akom kolotoci, ze ta boli cela chrbtica? nech viem, comu sa mam v buducnosti vyhybat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D tak sa volá že Break Dance, ale ten kolotoč milujem. Len to strašne hádže. Aj hlavu som si tam poudierala :D

      Odstrániť
    2. jaj, uz viem :D no ten obchadzam zdaleka :)

      Odstrániť
  3. Hmm.. to poznám. Chcem ísť na kolotoč len raz, ale potom neodolám a musím ísť znova a znova :D A s tým banánovým koktejlom mi nerob chúťky.. Aj by som si ho spravila, ale jediný problém je, že doma nemáme banán :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :D Tiež som sa potom už nevedela zastaviť :D

      Odstrániť
  4. ja tiež milujem banánový koktejl :)

    OdpovedaťOdstrániť