streda 29. augusta 2012

Chicken with salad ♥


Milujem, keď mi moja mamina navarí moje obľúbené jedlo, ktorým je práve to, čo vidíte na fotke. Jedávam to väčšinou na večeru, keďže je to ľahké. Keď si ja sama pečiem kuracie mäsko, nikdy nemá takú božskú chuť ako to od nej. Povedala by som, že sa tie chute priam odlišujú. Keďže som si pozrela predpoveď počasia, tak moje plány na zajtra boli jasné. Chystám sa s kamarátkou na kúpalisko využiť ešte posledné letné dni, ktoré nám zostávajú. Ako trávite vy tieto posledné slnečné dni? Snažíte sa ich tráviť niekde pri vode na slniečku? 

I love when my mummy cooks for me my favourite meal, which is chicken and salad. I usually eat it at dinner, because it´s very easy and light meal. Today´s post is about the meal, but tomorrow it will be better. I´m going on the pool with my friend, so I´m happy. 
How do you spend the last sunny days?  

13 komentárov:

  1. Mňam, vypadá to úžasně. Ani se ti nedivím, že je to tvoje oblíbené jídlo :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam! :)
    U nás moc slunečné dny nejsou, poslední dobou furt jen prší :( ale poslední dny si snažím užít i tak!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. May I join you :)
    That looks too yummy!

    Xoxo

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ja uz sa k vode moc nedostanem:), ale kazdopadne odtialto miznem, jedlo o takejto nocnej hodine nemozem:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no mňáám! poslední prázdninové dny trávím nejvíc s nejlepšími kamarády a s přítelem :)

    http://www.cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love your dish!!! it's healthy!!!! I have a fashion blog! check it out and let me know if you want to follow each other! it would be a pleasure!!! CHECK OUT TheSparklingCinnamon <3
    TheSparklingCinnamon BLOGLOVIN
    JOIN ME ASO ON FACEBOOK IF YOU LIKE! TheSparklingCinnamon FACEBOOK PAGE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já se teď vrátila z dovolené, tak si budu užívat doma :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. šalát vyzerá skvelo ;)aj kura , ale ja som viac zaťažená na šaláty :D

    OdpovedaťOdstrániť