utorok 14. augusta 2012

Great evening, again ♥

Úžasný večer s kamarátkami, ktoré zbožňujem :* Aj takto sa dá charakterizovať strávenie dnešného super večera, keď sme si boli sadnúť a trošku pripiť na krásne 20. narodeniny mojej kamarátky. Pili sme miešané nápoje a jedli gressiny. Keďže som celý deň strávila u babky, kde som jej pomáhala, tak ten večer bol príjemným odreagovaním. Ako ste strávili dnešný deň vy? Verím, že aspoň tak skvele ako ja :)

I spent great evening with my best friends :* We went out, cause my friend is going to celebrate her birthday tomorrow. We drank coctails and ate pizza. My favourite coctail is pina colada and it is amazing! We had very good atmosphere and I really like this type of evenings. How did you spent your day? I hope, that it was great as mine. :)



21 komentárov:

  1. ani zďaleka nie tak skvelo ako ty :( ja som dnes upratovala a varila... pravá žienka domáca. Ale zbožňujem raz za čas ísť s babami na dámsku jazdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som od rána do poobedia upratovala u babky :/ Ale máš pravdu, to je najlepšie taká babská jazda :)

      Odstrániť
  2. to vypadá super, vždycky jsou dámské jízdy zábava! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne super, paráda :) a čo sto máte v tých pohároch? :D
    ja som mala dneska fajný dník, som sa po dlhšom čase stretla s kamoškou zo strednej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že si sa mala super :)) V tých pohároch sú coctail Pekelný glg a ešte Pina colada :)

      Odstrániť
  4. I like pina colada too!
    Happy Birthday to your friend!

    P.S. Thank you darling!
    I'm now following you back on GFC.
    Hope to see you again on my blog.
    Have a great, love!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Balení kufru na dovolenou a dodělávání různých prací se asi nedá přirovnat k tvému večeru. Každopádně dámské jízdy jsou fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Príjemnú dovolenku Ti prajem. Poriadne si to tam uži :))

      Odstrániť
  6. Já jsem přednastavovala nějaké články na blog,až budu pryč:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ohh i love pina colada too:) love those kind of cocktails! and going out with friends is always the best:)

    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam dala by som si tkaé nejaké pekné mojito :3 nuž, bude mi muesieť asi stačiť moja zázvorová malinovka :D
    http://ambrozalia.blogspot.sk/2012/08/limca.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hmmm nenechala by som sa dlho núkať :)) no ja som bola včera v BB :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty drinky vypadají chutně! :D :) Já sem celý den proležela v učení a také uklízení! :D :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš krásny blog, veľmi sa mi tu páči :) Som nový sledovateľ !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak teda kamaráádce vše nejlepší (dodatečně). ;) Ty drinky vypadají famozně!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mnam teraz mam chut si vybehnut na nejaky drink :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Také jsem dopoledne pracovala, odpoledne jsem se vydala s kamarádem na muffin´s afternoon, též to byl příjemný odpočinek. A ještě se sladkou tečkou k tomu! :-) Drinky na fotkách vypadají lákavě, zvlášt v tomhle krásně slunečném počasí! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to Vám bolo teda veselo !
    Ja som ani zďaleka nemala taký večer :) :/

    OdpovedaťOdstrániť