streda, 22. augusta 2012

Inspiration: watches ♥

V poslednej dobe sa mi neskutočne zapáčili hodinky. To bol aj dôvod, prečo som si jedny objednala. Nečakajte nejakú veľkú značku, pretože ja si na značky nepotrpím. Mne stačí, ak mi nejaká vec padne do oka. Tak to bolo aj s hodinkami. Dodacia lehota je však dlhá, no už teraz sa ich neviem dočkať. Každý deň si pozerám e-mail, či mi ich už náhodou neodoslali. Keď mi však prídu, určite Vám ich predstavím prostredníctvom príspevku. Zatiaľ som aspoň zhromaždila zopár naozaj krásnych fotiek z internetu, na ktorých môžete obdivovať skutočne krásne hodinky. A čo vy? Radi nosíte hodinky? :)












10 komentárov:

  1. Jsou nádherné, ale kulaté se mi na mé ruce nelíbí... Ale o těch prvních 3 bych klidně i uvažovala:) Já jsem člověk, který bez hodinek neudělá ani ránu, když mi dojde baterka, což se nedávno stalo, než skočím do hodinářství ji vyměnit, jsem jako bez ruky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. inak, z akej stránky si si ich objednala? :)

    potom sa teším na post snovými hodinkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh i loove armcandy:) if you have instagram you should definitely check out @thatsheart she has the most adorable and cutest style:)

    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa páčia pánske, chystám sa nejaké si zaobstarať :)

    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. strašně bych nějaké takové chtěla!) mám ice watch a s těmi jsem spokojená, ale kdo ví, třeba si pořídím další)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kdo by nemiloval hodinky od Michaela:)....já mám nejraději ty zlaté...M*

    www.marcelajezkova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. táto inšpirácia sa mi hodí, keďže sa obzerám po nových hodinkách :))

    OdpovedaťOdstrániť