piatok, 31. augusta 2012

Inspirations ♥














8 komentárov:

  1. Moc se mi líbí čtvrtá a osmá fotka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach ty psaníčka, potřebovala bych nějaké... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na asose majú veľmi pekné :) Skús si pozrieť niečo tam :)

      Odstrániť
  3. Beautiful blog and photos. I really love your blog. Check mine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie úplne prvé šaty :) sú tvoje? :) nevieš kde by som mohla zohnať ?? potrebujem na svadbu :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje nie sú :) Ale ja keď potrebujem šaty na nejakú udalosť (rozlúčková, skúšky) lebo na svadbe som žiaľ ešte nebola :/, tak zatiaľ som mala stále šťastie v H&M. Sestra bude mať stužkovú v decembri a pozerám si šaty na Asose, kde majú veľmi pekné a rôzne, takže tam by si si určite vybrala. Šaty, ktoré by mohli byť podobné tým na prvom obrázku sú napr. tieto
      http://www.asos.com/ASOS-Petite/ASOS-PETITE-Exclusive-One-Shoulder-Asymmetric-Dress-With-Belt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2093187&cid=8799&Rf-800=18,-1&sh=0&pge=5&pgesize=20&sort=3&clr=Lemon

      Ale mne sa páčia napr. aj tieto v tej bledoružovej farbe sú krásne http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Bandeau-Dress-With-Peplum/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2190119&cid=5235&sh=0&pge=18&pgesize=20&sort=3&clr=Black

      Ale, mohla by si si pozrieť aj stranky ako webmoda.sk alebo http://www.mauandmeow.com/
      Dúfam, že aspoň trošku som pomohla, ako nápady, kde si môžeš niečo pekné pozrieť :)

      Odstrániť
  5. úžasný inspirativní článek! na tyhle fotky bych se mohla dívat pořád a pořád dokola:))

    OdpovedaťOdstrániť