pondelok, 27. augusta 2012

Kabbalah bracelet ♥

Včera som si konečne kúpila Kabbalah náramok a tak by som sa s Vami chcela podeliť o moju radosť. Tento náramok som si chcela kúpiť už dlhšiu dobu a včera som mala to šťastie, že u nás bol stánok s týmito náramkami. Niektorí im veria, niektorí nie, no ja som z tých, ktorý na takéto veci veria. Bola som rozhodnutá, že chcem červenú šnúrku, no keď som zbadala to množstvo príveskov, tak som sa nevedela rozhodnúť. Teta bola ochotná a milá, vysvetlila mi, ktorý prívesok čo znamená a povedala mi, že by som si mala vybrať ten, ktorý mi ako prvý padol do oka. Ako prvý ma najviac zaujal prívesok s krištálom, no veľmi sa mi páčila aj ruka Fatimy. Nakoniec som sa však predsa len rozhodla pre ten prívesok s krištálom. Nositeľ tohto náramku získava ochranu pred zlými silami, predchádza chorobám, chudobe a iným nešťastiam. Čo si myslíte o týchto náramkoch? Veríte týmto veciam? 


11 komentárov:

  1. Ahoj, bola si na mojom blogu ocenená :)
    http://this-another-world.blogspot.sk/2012/08/blog-awards.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je pekný:) Ja mám asi tri šnúrky a verím tomu :) Ja som veľmi poverčivá :D až je to vtipné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je krásny, ale ja to neberiem inak, než módny doplnok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely bracelet!



    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hah tento Tvoj vyzera aspon ako mody doplnok dobre, ale ked vidim ludi s hnusnou roztahanou cervenou snurkou na ruke tak sa len zasmejem...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tieto náramky sa mi páčia, ale nenosím ich a ani žiaden nevlastním.. myslím, že kabala náramky by mali nosiť ľudia ktorí im naozaj veria :)

    OdpovedaťOdstrániť