utorok 7. augusta 2012

Mascara review ♥

V dnešnom príspevku by som chcela poukázať na špirálu, ktorú používam už 4 roky. Je ňou Maybelline XXL PRO Intense Black, ktorá má jednu stranu bielu a druhú čiernu. Nanáša sa jednoducho, kefka je perfektná a som s ňou maximálne spokojná. Mihalnice krásne predĺži a oddelí. Aj keď pravdou je, že ja som zástankyňou teórie, že kto nemá mihalnice, ten aj keby si kúpil tie drahšie špirály, tak to zázraky s nimi neurobí. Bohužiaľ, prednedávnom ju prestali predávať v drogériách, tak som si ju musela objednávať cez e-shop. Zrejme ju prestali vyrábať, pretože sa nedá kúpiť už ani tam, tak sa budem musieť poobzerať po niečom novom. Chcela by som špirálu s bielou aj čiernou kefkou, takže v prvom rade budem hľadať práve také. 
Máte skúsenosti s takouto špirálou? Vedeli by ste mi odporučiť nejakú dobrú, s ktorou ste spokojné? :)

Today post is about mascara, which is the best for me and I use it for four years. It is called Maybelline XXL PRO Intense Black and it has one side white and the other is black. Her brush is perfect and I´m very satisfied with it. Unfortunately, I couldn´t  buy it in chemist and this was the reason why I had to buy it in the e-shop. Today, I can not buy it there, because this mascara is not produced. I must find something new and I want buy mascara with black and white sides. 
Do you have experience with this type of mascara? Could you recommend me mascara, which is good for you? 






8 komentárov:

  1. Jednou jsem měla také řasenku, která měla na každé straně bílou a černou (už si ale nevzpomenu na značku).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ti viem odporucit riasenky s tzv. jezkovou :) kefkou, cize nie stetinkovou. Taka je napriklad False Lash Efect od MF.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatiaľ som mala iba jednostrannú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. děkuju sem ráda že se ti líbí))) :)
    jinak k článku: příjde mi že mě osobně na řasách dělala hrudky:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jee, měla jsem od Maybelline taky oboustranou, ale bílo černou. Škoda, že už se nedělá...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow those are some beautiful blue eyes. I used that mascara quite a while ago now,and bought it simply because of the first white coat :D I remember it being really good.
    I use just an Accessorize Volume mascara its cheap on £5 and does the job :D

    Thanks so much for your lovely comment hope your having a wonderful day x

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám tedy krátké řasy a musím říct, že řasenka od Astor, kterou používám, dělá docela zázraky:)
    Jinak s mamkou jsme používaly od Maybelline oboustrannou černo-fialovou:) Jestli se vyrábí nevím, ale byla super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://img1.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2775/2775061-rasenka-xxl-3.jpg tohle je ta, kterou jsme používaly s mamkou:)

      http://3.bp.blogspot.com/-12d0d-KXG0g/TpQtVr_DFhI/AAAAAAAABo4/6KXl6p9HOhA/s1600/ast2.jpg a teď používám tuhle:)

      Odstrániť