streda, 8. augusta 2012

Meeting from primary school ♥

Minulý piatok sa uskutočnila stretávka zo základnej školy, ktorá sa konala po piatich rokoch. Áno, tiež sa mi zdá že ten čas tak neuveriteľne letí. Niekedy sa mi zdá, ako keby to bolo len včera, čo som opustila základnú školu. Pôvodne nás bolo v triede 28, no stretávky sa zúčastnilo len 11ľudí, čo ma dosť zaskočilo, no aj zamrzelo. Väčšinu z nich vôbec nestretávam a práve z toho dôvodu som sa tešila, že sa s nimi porozprávam. Stretli sme sa o piatej hodine a domov som prišla o jednej v noci. Ten čas letel veľmi rýchlo a musím povedať, že sme tam mali príjemnú atmosféru a možno bolo aj lepšie, že sme boli len toľkí. Pripájam taký malý mix fotiek, outfit som bohužiaľ nemala možnosť nafotiť normálne, pretože domov som tam prišla hodinu predtým z toho nášho výletu a so všetkým som sa veľmi ponáhlala, ale určite si šatičky ešte tieto prázdniny oblečiem, pretože tie šaty milujem a potom Vám spravím outfit post :)

We had meeting from primary school last Friday, which was after five years. Yes, I think, that time runs incredibly fast. When I went to primary school, we were 28 students in our class. On the meeting we were only 11people and I was surprised and a little bit disappointed. I don´t meet most of those people. This meeting started at five o´clock and it ended at one o´clock at night. The atmosphere was perfect. I add there mix of the photos, but unfortunately I didn´t have any time for outfit photos, because I came home one hour before meeting, so I didn´t have time for anything. But I will wear this dress during this holiday and then I make an outfit post. :)

6 komentárov:

  1. Mě to nejde nastavit. :/ Pořád mi to píše, že to mám špatně nastavené. Nevím kde je chyba. :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hii! lovely pictures! following you now on gfc :) please visit my blog and see if you want to follow me too, i think you'll like some of my outfits! :)

    www.dailydisguise.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. stretávka zo zákl. školy? No jéjé! Neviem si predstaviť, že moja bývalá trieda by sme sa stretli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je super, že ste sa tak stretli. Neviem, u nás to asi nebude možné. :D A keby áno.. bolo by to veľmi.. zvláštne. :D
    Inak krásny blog som nová followerka. (: ak chceš pozri aj ku mne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádní! Já ještě na scuku ze základky nebyla ani jednou. Pořád se to nedařilo zorganizovat a pak jsem byla někde v čudu... Musí to být hezké oprášit všechny vzpomínky... I když spousta mých spolužáku se tak strašně změnila, že jsem ráda, že je mám ve vzpomínkách "pořád hezký" :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť