štvrtok, 16. augusta 2012

My favourite ♥

Dneska by som Vám chcela poradiť výborné jedlo, ktoré je rýchle a jednoduché na prípravu. Tým jedlom mám na mysli Emco Express Ovsenú kašu. Príprava je veľmi jednoduchá, stačí nechať zovrieť vodu, zaliať zmes zo sáčku a po troch minútach sa do toho môžete s chuťou pustiť. Existuje viacero príchutí, takže každá z Vás by si určite vedela vybrať podľa svojej chuti. Môžete si do nej pridať ovocie, ja som dneska zvolila mrazené jahody. Tá chuť je naozaj výborná a ja tieto druhy jedál milujem. Je to ten najlepší štart do nového dňa a už sa teším na zajtra :)
Máte radi ovsenú kašu?

I would like to recommend you an excellent meal, which is very simple for prepation. This meal is hominy grits. I really love this meal, because the preparation is very easy and you can eat it after 3 minutes. There are several flavours, so each of you can choose according to your taste. :) The taste of grits is amazing. I think that this meal is the best start to your new day. :) 
Do you like eat hominy grits?






18 komentárov:

  1. mam rada ovsenu kasu :) mnamka :*

    ps. nechcela by si kupit nejake knihy? ak ano tak sa preklikni na moj blog :) su vazne skvele a chcem ich posunut dalej :)
    www.artjournalstories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju tuhle ovesnou kaši :) dělám si ji docela často :) pro mě je nejlepší ta s jahodami. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď miniem túto, tak si plánujem kúpiť jahodovú :)

      Odstrániť
  3. aj ja mám rada a ešte lepšia je presne takto s ovocím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá je fantastická :) ale s banánom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam!:)

    Zvu tě na svou giveaway o dárkový poukaz do HßM:)
    http://mymagic-fashion.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňáááám:)
    GIWEAWAY o úžasnú kozmetiku Yves Rocher na mojom blogu www.ribboninhair.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam hneď by som si dala.
    ďakujem za tip !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mmm..that looks yummy :))

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jé tuhle mám doma taky a je to výborná záležitost. Mám moc ráda jablka se skořicí hlavně ve štrůdlu. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja ovsenú kašu som mala pár krát. .ale ja si robiev am krupicu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. zbožňujem ju na raňajky najradšej ju mám s banánom alebo taktiež s jahôdkami :)

    Na mojom blogu prebieha prvá giveaway tak sa môžeš kľudne zúčastniť http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja si myslím ze zdravsia,sytejsia aj chuťovo lepšia je pre mňa ked si ju spravím klasicky,pár krát som malatúto od emca, ked sa inak nedalo a bola hrozne presladena:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ovsenú kašu zbožnujem,jem ju každé ráno.Tiež sa stále neviem dočkačť dalšieho ráno snou:)
    Už som followerom,budem rada ak ma tiež followneš alebo si pozrieš blo:)
    http://rebeliada.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aaa.. teraz by som najradšej zjedla notebook :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja milujem ovsenú kašu:) Aj dnes bola súčasťou mojich výdatných raňajok :D no cez bežné dni si robím "klasickú" z vločiek, mlieka, škorica alebo kakao, niekedy kokos, dochucujem agávovým sirupom namiesto cukru a samozrejme nesmie chýbať ovocie, najčastejšie asi banán, dnes to bolo kiwi :) mňam
    Táto emco vyzerá super! instatné som skúsila iba tie v sáčku tuším do Dr. Oetkera, po tých siaham najmä keď niekde cestujem:) a potrebujem niečo rýchle.

    OdpovedaťOdstrániť