sobota, 11. augusta 2012

My first Giveaway ♥

Už dlhšiu dobu som uvažovala nad tým, že usporiadam moju prvú Giveaway. Rozhodla som ju odštartovať práve dneska a snažila som sa kúpiť také veci, ktoré by Vás potešili. U viacerých dievčat na blogoch som natrafila na príspevky, v  ktorých zháňajú tzv. Ear cuff, tak som neváhala a keď som ho zbadala v H&M, hneď som jeden pár náušníc aj kúpila. Boli tam samozrejme dve náušnice, no jednu som darovala sestre a druhú venujem práve jednej z Vás. K ear cuff-u pripájam lak na nechty, čo je veľkou obľubou u mnohých dievčat. Samozrejme, obe veci sú úplne nové, kúpené pre tento účel. Výherca bude jeden a dúfam, že sa Vám cena zapáči a zapojí sa čo najviac z Vás. 

Pravidlá Giveaway sú nasledovné: 
- pridaj sa k mojim pravidelným sledovateľom blogu prostredníctvom Google Friend Connect (GFC)
- napíš do komentárov, čo je pre teba v živote dôležité, či máte sny, ciele, ktoré chcete v budúcnosti  dosiahnuť
- pripojte Váš e-mail, ako kontakt v prípade výhry


Do Giveaway sa môžu zapojiť všetci zo Slovenskej a Českej republiky.
Súťaž končí 10.9.2012 a výhercu vyberiem 11.9. 2012 prostredníctvom random.org. 

This Giveaway is only for girls from Slovak and Czech republic. 


83 komentárov:

  1. Pre mňa osobne v živote je dôležité moje zdravie, zdravie môjho priateľa a rodiny. Nič iné nie je dôležitejšie a potrebnejšie. A mojim snom je pre niekoho možno povrchný, ale áno, chcem sa stať vizážistkou.

    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja chcem byt v zivote stastna a to zahrnuje v sebe vsetko :)
    fashovv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chci hlavně, abych se v životě nemusela moc přetvařovat, aby se mi splnilo to, co jsme vždy chtěla a za čím jsem si šla a abych byla zdravá, šťastná :)

    maki0001@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pro mě je hodně důležitá spontánost, věci se dějí, lidi se dějí, zlé věci tu budou a jsou a nemyslím si, že zmizí, štěstí je pomíjivé a být pořád šťastný určitě neni můj životní cíl, zdraví je taky přání, co chce každý, ale ani to já úplně nechci, chci se prostě jen bavit a překvapovat a na všechno nějakym způsobem reagovat, vlastně, když se nad tím tak zamyslím, tak mé jediné přání čeho chci v životě dosáhnout je "žít ho" a je jedno jak dlouho

    :D :)

    theblondetime@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. být v životě šťastná zdravá (a to i ti na kterých mi záleží) měla dobrou práci, bydlení a to je asi tak všechno))

    blolgspot11597@gmail.com, skvělá giveway))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chcem, aby som v živote dosiahla všetko to čo chcem, nech ma to stojí čo chce. Veľmi dôležitá je pre mňa rodina, priatelia, úprimnosť, zdravie :) Mám veľa snov, napríklad žiť v New York, mať úspešnú kariéru, prežiť život naplno, pomôcť deťom v Afrike :) Keby som to mala a mohla všetko pomenovať, neskončíme asi ani o týždeň :)

    ps: krásna GA

    sdubravova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Thanks,for your comment on my blog.
    Would you like to follow each other??? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcela by som sa dostať do LA,alebo aspoň niekam do ameriky :))
    ale samozrejme aj byť zdravá, mať v budúcnosti dobrú prácu, byt atď ;))
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love this post! I follow you from the first day I visited your blog!


    Lots of kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekny lak, od te znacky jich taky par mam, jsou super

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. přes GFC tě sleduji:))
    nejdůležitější pro mne je určitě zdraví jak moje, tak mé rodiny a štěstí je též potřeba:)) momentálně můj největší cíl je dokončit střední školu a zvládnout maturitu a mým největším snem je jednou bydlet v Londýně, tak uvidíme:))
    jansovaedita@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice ear cuff! :D

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, chcela by si na Slovensku obchod s MAC kozmetikou? Ak áno, tak daj prosím like na stránku:

    http://www.facebook.com/WeWantMacCosmeticsInSlovakia

    Ak poznáš nejaké kamarátky (slovenky), ktoré by MAC tiež na Slovensku chceli, tak to pošli ďalej. Máme šancu uspieť, ak nás bude dosť!

    P.S.: A prosím, neber to ako reklamu, ale ako pozvanie, naša stránka sa len rozbieha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. V živote je pre mňa na prvom mieste rodina. Pre nich by som dokázala spraviť čokoľvek. Sny samozrejme mám (: Niekedy sú presné, prizračné ako voda inokedy zahalené a nedosiahnuteľné. No nesnažím sa moc hľadieť do diaľok. Mohlo by sa stať, že zabudnem na prítomnosť. A to už nechcem. Preto sa snažím práve dneškom formovať budúcnosť.

    email : domi.t@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Takže :) v životě je pro mě důležité asi to, aby moje rodina byla šťasná a zdravá, bohužel tomu je občas přesně naopak.. můj sen je žít v Anglii, miluju totiž déšť a angličtinu, takže je to tam pro mě jak stvořené! A taky je mým snem mít kočku! Normální obyč domácí kóču :) A můj cíl? Rodina a zhubnout :D
    m.pelunkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Co je pro mě v životě důležité? Zdraví, rodina, přítel, přátelé, mít dobrou práci a být celkově šťastná a spokojená :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pro mě je v životě jsou důležité přátelé, rodina a hlavně jejich zdraví! Můj sen je zaopatřit rodiče až budou starší a vrátit jim vše to co oni mě dali. :) Cíl je, abych měla práci, kterou budu milovat a bude mě bavit tj. stylistika či něco v modě. :) bnb.bui@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduji :)
    A co je pro mě v životě důležité? :) Určitě to, aby mi to s přítelem stále dobře klapalo a abychom byli všichni zdraví ;) Samozřejmě bych byla ráda, kdybych dostudovala VŠ ;) Ale pro mě je asi důležitější být spokojená hlavně po citové stránce, nikoliv po té materiální :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Duležiti jsou pro mě v životě ti pravé kamarádi,rodina,láska.. a dosáhnout bych chtěla toho,že se jednou stanu doktorkou.
    Nelis11s@sezna.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Díky za pozvaní této giveaway :) pro mě je nejdůležitější v životě: pohoda, láska, štěstí a přátelé a chci dosáhnout toho, abych byla úspěšnou novinářkou ši spisovatelkou
    xxlacandyxx@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Díky za pozvání!! ;)
    Pro mě je v životě jít za svým cílem..Postavila jsem laťku fakt vysoko a chcijí dotáhnout!!;)

    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mojím snom je navštíviť Californiu aspoň raz v živote a najdôležitejšie pre mňa je byť zdravá, šťastná a byť stále v pohode... Mať prácu, rodinu a žiť si svoj život :)

    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Děkuji za pozvání ;)
    Pro mě je důležité zdraví a aby všichni mí blízcí byli šťastní :)
    Jinak krásná cena :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mám veľa snov. No je jedno, ako skončím. Ja chcem byť v živote hlavne šťastná.
    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Je mi teprve 14, takže nějaký třeba kariérový cíle ještě nemám, ale tak jako snad každý: být v životě šťastná, najít životního partnera :)
    moncablog@gmail.com

    Monča :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ďakujem za pozvanie aj na mojom blogu prebieha GIVEAWAY :)
    sledujem
    najdôležitejšia je pre mňa láska a teplé objatie, z ostatného je toho viac, čo by som v budúcnosti chcela dosiahnuť
    denisa.falisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ďakujem za pozvanie :)))
    Sledujem.
    Najdôležitejšia vec pre mňa je zdravie.
    Cieľ do života : Vyštudovať Konzervatórium v Bratislave a ísť do USA za krstnou - tam sa umiestniť niekte v kariére.
    Matula2811@azet.sk
    PS : toto je 28. komentár - deň v mojich narodenín - dúfam že mi to prinesie šťastie ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  28. najdôležitejšia je rozhodne rodina. a kamarátky ktoré sú mi ako rodina. keď mám tých dokážem hocičo :)
    ambrozalia@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. pre mňa je dôležitá rodina, priatelia, zdravie a škola :)
    kindadifficult2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Nejdůležitější je pro mě rodina, přátelé a zdraví.
    A myslím, že každý by měl mít nějaký sen, aby mohl za čím jít.

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Dôležité je zdravie, šťastie a dobrá práca :)

    m_ima123@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. mám tolik hloupých i důležitých snů, že je nedokážu ani vyjmenovat.. ale chci se třeba podívat do Ameriky, Afriky a Irska, jít na koncert Coldplay a U2, vystudovat vysokou školu a chci být s mým přítelem navždy:)
    Soninka.xxx@seznam.cz
    A díky za pozvání, moc hezká giveaway!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. možno to bude znieť ako klišé, ale mojím snom je mať zdravú a šťastnú rodinu :)) a aj tú, ktorú si raz založím, kľudne čoskoro :D
    a okrem toho mám samozrejme kopec iných snov, napríklad cestovateľských, ale toto je základ :)

    suekucerava@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. mojím životným snom je bývať, alebo sa raz kuknúť na Aljašku :) potom už nemám také materiálne hodnoty.. túžim po láske, prevezení sa na koní, zdraví mojich rodičov a šťastný život súrodencov, po mieri vo svete, ekologickom myslení ľudí a dosštuvaní na vysokej škole, na ktorú nastupujem.

    zuzanafric@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Mým životním snem je být šťastná, mít rodinu, dostatek finančních prostředků, podívat se minimálně ještě jednou do Velké Británie, či tam třeba dokonce studovat/pracovat, apod.
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj,

    sbírám u sebe na blogu giveaways a přidala jsem i tu tvoji, ať se o ní dozví více lidí.

    www.giveaway.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj :)
    Je mi 16 let a v září nastupuju na SŠ na obor kosmetička.Ale mým snem,je vystudovat obor fotografka a potom se i fotografováním živit.Bohužel tento rok mi obor fotografky neotevřeli,takže doufám,že ho otevřou příští roka a já si budu moct splnit síl a studovat obor fotogafky :)
    Měj se hezky,Kiminka (lady.kiminka@seznam.cz) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Hello :)
    Budem mať 15 rokov :) a chcem študovať cestovný ruch :) Idem na gympel...:) mám veľa snov,jeden ciel :) jeden z mojich snov je sprevádzať slávnych ľudí :)
    martinahlbocanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ja chcem momentálne úspešne zmaturovať a potom neviem, ale mojím snom je stať sa fotografkou, tak snáď raz budem aj cestovať a fotiť, ale v živote najdôležitejšie je to aby sme boli všetci zdraví a tak potom príde aj šťastie.
    Ten earcuff je úžasný, tiež ho neviem nikde zohnať.

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Pro mě je v životě nejdůležitější rodina, zdraví, štěstí, přátelé a láska.
    Mým snem je letět na Hawai. ♥
    V budoucnu dělat to, co mě baví a mít spokojený, zdravý život.
    Je toho mnohem víc, ale tohle je nejdůležitější. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. zapoměla jsem na email: hanous31@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. pre mňa je v živote dôležité úplne všetko okrem toho zlého/zlomyseľného apod.. :)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Mojím snom je robiť ľudí šťastnými. Dokázať, že môj život má zmysel, a aby raz po mojej smrti spomienka na mňa v ľuďoch vyčarila úsmev :)

    oslancova.zuzana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Možná jsem nějak zvláštní, že nenapíšu uplně to stejný co ostatní. Neříkám, že pro mě neznamená hodně zdraví, jenže já sama si myslím, že ho mám až moc. Možná ne tak moc, jako někdo jiný. Můj největší cíl je, udělat maturitu.. a okamžitě odcestovat pryč do Severní Ameriky, něco mě tam přitahuje a proto chci tam žít. Založit si perfektní rodinu, i když tu perfektní rodinu mám vlastně teďkom:-),ale nevadí. ZAČÍT kariéru,která mě bude velice bavit. Chci dělat chůvu nebo kdyby to nevyšlo, tak aspoň být zpěvačka :D. Je to dětinské, ale mě zpěv hodně baví. Zapomenu na vše zlé:-). Snad jsem někoho tím mohla tak trošku inspirovat:D:-).

    b.korinkovaa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Co je pro mě v životě důležité? Určitě rodina a přátelé. Nedokážu si představit, že bych někoho z rodiny nebo z přátel ztratila, tak moc jsou pro mě důležití. Před pár rokama jsem se trápila, protože jsem neměla žádné kamarády. Pak jsem přestoupila na gympl a našla si konečně 2 nejlepší kámošky. Jo, možná se vám to bude zdát divné, když mám jen dva nejlepší přátele, ale i za ty dva jsem strašně ráda.
    Jaký je můj cíl? Chtěla bych v životě dosáhnout nečeho, aby si mne lidé kolem mne konečně začali vážit...
    Jaký je můj sen? Mým snem je věnovat se práci v oboru biologie. Ráda zjištuji nové věci z té báječné přírody a touhle cestou bych chtěla v životě jít.

    Snad jsem vás neunudila k smrti :D.

    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Důležité je pro mně mít opravdové přátele. V dnešní době, kdy je každý falešný a po čase ho "přestanete bavit", jako hračka přestane bavit nějaké dítě:)a taky moje rodina :)
    kitkami@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. aneta.jel@seznam.cz
    rodina, zdraví, přátelé - pak už to jde všechno samo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Krajšie ceny si ani nemohla vybrať,po ear cuffe túžim strašne dlho ale nikde ho nemôžem zohnať a lakov nie je nikdy dosť,stále sa hodia nejaké nové farby či odtiene :) Najdôležitejšie?
    Tak to zdravie,to si myslí asi väčšina :) Snov mám veľmi veľa,najväčší sen je mať vlastnú izbu,zariadenú podľa seba,tak ako si ju predstavujem.Toto je sen,ktorý sa mi pravdepodobne splní.Ďalší je vidieť more,strašne by som chcela ísť do Talianska a pozrieť sa na ostrov Capri.A taká klasika,Paríž :) A priniesť si odtiaľ mini eiffelovku! :D
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Najdôležitejšie je pre mňa zdravie, láska a úprimnosť. :)

    e-mail: 21kristina21@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Som mladá , a mojim cieľom je hlavne žiť a užívať si :) smiať sa na plné hrdlo a netrápiť sa kôli blbostiam :) A najdôležitejšie je pre mňa zdravie,rodina a priatelia :)

    romanceQ002@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Mojím najväčším snom je úspešne dokončiť školu, nájsť si prácu. A najdôležitejšie je z môjho pohľadu pomáhať ľuďom okolo seba, pretože nechcem ostať v živote sama a človek nikdy nevie, kedy bude sám potrebovať pomoc. A verím, že keď človek koná dobro, tak sa mu jedného dňa vráti, či už v maličkostiach alebo veľkých veciach.
    matka89@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Mým cílem je být prostě spokojena sama se sebou a se svým životem. Abych se nemusela ohlížet a litovat něčeho.

    blog-u-malin@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. No ja sním skoro celý život :) a najdôležitejšie je určite zdravie, rodina a priateľstvo :)
    e-mail: andreakomova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Pre mňa je v živote dôležitá rodina a priatelia. Bez nich by to proste nebol život aký žijem :-)
    Môj sen je byť šťastná :-) to je všetko čo chcem !

    craps@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Zdravi, rodina, vzdelani a pritel
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Môj sen si už videla na blogu určite tá modelka,no určite tiež chcem,aby každý koho poznám a aj ja boli zdravý a štastný:)
    beksbekki@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Sledujem:)
    Ano mam sny.Dufam,že sa mi splnia lebo zatiaľ sa ešte nesplnili.
    Mail:natalkaivankova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Môj celoživotný cieľ je stať sa úspešnou herečkou, a aby sme boli všetci zdravý, šťastný :)
    coolgirl268.gd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. veronika.86@hotmail.com

    A co je nejdůležitější? To, co je očím neviditelné...
    Je hrozně moc zajímavé, jak se časem mění lidské priority... Já měla vždy na prvním místě kariéru, teď už se mi ale pomalinku roztikávají biol.hodiny, tak jsou na předním místě jiné hodnoty :-) A hlavně zdraví, to nesmí zradit, protože bez toho by se nesplnil žádný sen, škoda, že na to lidi zapomínají :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Určite mám aj ja veľa snov a cieľov. Cieľ určite úspešne doštudovať, perfektne ovládať jazyky a v budúcnosti sa venovať niečomu čo ma baví. A sny ? Tých je milióny, veď s nimi je svet predsa krajší :)

    vlckova.simona@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. v životě bych chtěla být úspěšná, v čemkoliv...jednou bych chtěla útulek pro kočky

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Pro mě je důležité být zdravá - a celá moje rodina!. Zní to ohraně, ale po tom, čim jsem si prošla ) A v budoucnu bych se chtěla věnovat journalistice :)

    Jann-ie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Pro mě nejduležitější zdraví mojí rodiny, právě si procházím něčím co bych nikomu nepřála... :(
    A můj sen je stát se herečkou! :D
    Jinak moc pěkná giveaway, už dlouho si přeji podobný ear cuff! :))
    myenglishdream@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Najdôležitejším pre mňa je asi to zdravie, rodina a kamoši:) v budúcnosti by som rada mala fajn rodinku, dostala sa na právo a do Austrálie alebo do Francúzska:)
    nitaxxx@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  66. můj cíl? prorazit v zahraničí jako modelka. :)
    michalka.czolkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. dôležité je pre mňa zdravie a ľudia ktorých mám rada :) a môj najväčší sen je mať krásny domček niekde pri pláži a skvelého muža :))) luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. muj nejvetsi sen je bydlet v nejakem domecku, s pritelem (manzelem) detma, spoustou kocek a mit praci, ktera me bude bavit :)
    martanek.modra@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Tak snů a cílu mám spousty ale hlavní je abych měla super hodného manžela a 2 krásné děti a žila bezstarostný život ale to se mi nesplní :))
    zuzik722@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Mám sny, všichni máme sny, někdy možná jen nesplnitelné. V současné době chci vystudovat Vš a potom žít štastně a spokojeně.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Mám sny ako každý, ale hlavne si prajem aby som ja aj celá moja rodina boli zdraví a šťastní.To ostatné príde aj samo :)

    tekelyova.m@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Sleduji tě. :)
    A asi nemám nějaký typický sen, jen chci, abych byla já a moji nejmilejší zdraví a abych dobře vystudovala a měla dobrou práci, která by mě uživila.

    kejmii3@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. pre mna je v zivote najdolezitejsie aby som bola dobrym clovekom, to je zaroven aj moj sen.. a sen number2 je u mna mat velku stastnu rodinu kde by sa kazdy mal rad a kazdy by si pomahal:)

    miska.romanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. pre mna je najdolezitejsie v zivote byt dobrym clovekom a mojim snom je mat velku stastnu rodinu:)

    miska.romanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. jezis coo?:( ja jsem sem uz psala, ale ted nejak nemuzu najit svuj komentar! asi se to neodeslalo achjo.
    chtela bych toho hodne, ale momentalni cil je zvladnout maturitu, prijimacky na mezinarodni vztahy, no a proste v tom oboru byt dobra)) a taky chci umet byt stastna, i kdyz neco nejde podle planu))

    gabrielagajova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. pre mňa je najdôležitejšia moja rodina, moji blízki, ich zdravie a šťastie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  77. - přidáno ;)
    - Mám teď spoustu snů a přání, které bych chtěla, aby se splnily. Začínám bydlet se svým přítelem, máme průměrný pokoj blízko centra, nastěhovali jsme se do zcela nevybaveného pokoje a padají na nás teď starosti, které musíme zvládnout. Proto bych si přála, abychom všechno přešli bez obtíží a zabydleli tento prostor tak, aby se nám tu krásně žilo. Dál bych potřebovala nepálit se při vaření a zapálit troubu na první pokus. Nejdůležitější je pro mě rodina a blízcí, což jsem zjistila hned po přestěhování a můj milý, který mě nenechá být smutnou. Důležité pro mě je i můj osobní růst, který se teď začíná "hýbat".
    - tatana.madeya@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Pro mě e nejdůležitější zdraví a aby všichni okolo a hlavně rodina byli šťastní. :))

    gommablog@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Pro mě je nejdůležitější, když jsou moji blízcí lidé zdraví a šťastní. Jinak mým cílem je, abych dobře vystudovala teď střední, později vysokou a potom si našla nějakou dobrou práci, která by mě bavila :)
    zarovka20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. najdôležitejšie pre mňa v živote je toho veľa . vďaka mojej sprostosti som si začala vážiť zdravie , pravých priateľov , možnosť byť vôbec šťastná . mojim cieľom je úspešne vyštudovať dva roky na bilingválnom anglickom gymnáziu a potom dokončiť štúdium v anglicku , a robiť čo ma baví a mať okolo seba ľudí čo ma majú radi .

    miselka.cerkesova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. No to asi pre vela ludi je dolezite zdravie.gabikakalanova@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Ahoj áno ako veľa ľudí aj ja mám svoje tajné sny a ciele.
    Môj kontakt: michaelafeciskaninova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť