utorok 21. augusta 2012

New in: Envelope clutch ♥

Na úvod by som sa chcela ospravedlniť za včerajšiu neaktivitu na blogu, no bohužiaľ som mala zdravotné problémy, takže sa veľmi teším, že už viac-menej pominuli a je mi lepšie. Dneska to tu určite nenechám na prázdno a preto pridávam New in. Keďže milujem listové kabelky a veľmi sa mi páčia, to vie o mne aj mamina, tak som jednu od nej dostala. Je malá a dá sa zavesiť na ruku. Máte radi listové kabelky? :)

First of all, I would like to apologize for an inactivity on the blog yesterday, but unfortunately, I had health problems, but I´m very happy now, because I feel much better today. Today I add there New in post. Everybody knows about me, that I love envelope clutches. My mum knows it, too, so she bought me one, which is small and you can wear it on the hand.  Do you also like envelope clutches? :)






8 komentárov: