štvrtok 9. augusta 2012

New in: Nail polish ♥

K mojej malej zbierke lakov pribudli ďalšie štyri farby. Je ňou modrá, mint, hnedá a ružová. Avšak, jeden z týchto lakov bude súčasťou giveaway, ktorú chcem rozbehnúť už tento víkend. Aj vy ste zvedavé, ktorý z nich to bude? Bude to farba, ktorá je toto leto veľmi populárna a nieje ňou žiadna iná, ako práve mint farba. Samozrejme, súčasťou giveaway bude ešte jedna ďalšia vec, ale tú zbadáte až vtedy. Musím upozorniť na jednu vec, čo sa týka lakov na nechty a tou je, že ak môžete, vždy si skontrolujte lak v obchode. Viem, že výrobky sa otvárať nemôžu, no keď som prišla domov čakalo ma prekvapenie v podobe chýbajúceho aplikátora v ružovom laku (vec, ktorou sa lak nanáša na nechty). Z toho dôvodu som mu musela dať iný nádstavec. Páčia sa Vám farby? Ktoré sú Vaše obľúbené farby lakov?

Today I bought four other nail polishes. Colours are blue, mint, brown and pink. But, I must say, that one of these nail polishes will be in a giveaway, which starts this weekend. Are you curious, which one it is? It is the colour, which is very popular this summer and this colour is of course, mint colour. To giveaway I add one more thing, which you can see next. I want say one thing, which is that if you have possibilty to open nail polish in the shop, you do it, cuz when I came home, I don´t find aplicator in the pink nail polish, so I had to add to it aplicator from my old nail polish. Do you like these colours? Which colours of nail polishes are your favourite? 


8 komentárov:

  1. Pekné odtiene:)Moje obľúbené sú nezvyčajné a kriklavé:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné :) na lakoch essecne fičím aj ja a tiež súhlasím s tým skontrolovať si čo kupujete, lebo raz sa mi stalo, že som otvorila lak a bol nejaký chybný - moc hustý. a pri tom ostatné boli ok, tak som hneď vymenila..
    pozývam Ťa na môj blog ;) http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa stalo, že raz som chcela otvoriť lak, a ked som ho otvorila, tak na mna predavačka nakričala .. a nešetrila hlasom ... ale su to krasne farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tie by som sa nechala ukecať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Follow you love!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť