pondelok 13. augusta 2012

New in: Necklace ♥

Keď som videla prvýkrát na niekom tieto typy náhrdelníkov, úprimne, vôbec sa mi to nepáčilo a nechápala som, ako to môže niekto nosiť. No postupne sa mi to strašne zapáčilo, že som chcela aspoň jeden taký náhrdelník aj vlastniť. Túžila som po takom, ktorý by bol celý čierny, no nenašla som taký nikde. Tak som sa rozhodla, že si kúpim nakoniec tento, so striebornou retiazkou a čiernym krížikom.
Páči sa Vám tento typ náhrdelníka? 

When I saw this type of necklace at first, honestly, I didn´t like it and I didn´t understand, how people can wear it. But when I saw some photos, where this necklace was as part of outfit, I decided, that I buy one. I bought necklace with silver chain and black cross. Do you like this type of necklace? 



7 komentárov:

  1. Moc se mi líbí, taky si chci nějaký koupit, až narazím na pěkné kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne také nenosím. No poznám ľudí, čo ich dokážu dokonale zladiť. Vyzerá to fantasticky (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem nejdřív nechápala, co na nich všichni mají, ale přišla jsem tomu na chuť a rozhodně ho chci :) A mimochodem vybrala sis dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mně se moc líbí teda :) určitě se po nějakém v nejbližší době mrknu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa veľmi páči, určite každého zaujme!!

    OdpovedaťOdstrániť