streda 22. augusta 2012

New in ♥

Celé leto som si veľmi chcela kúpiť topy, ktoré majú výstrih po bokoch. Mne osobne sa to veľmi páči, preto ma potešilo, keď som na také natrafila v obchode. Páčia sa Vám tieto typy tričiek? Takisto som dlhú dobu zvažovala aj kúpu novej kefy na vlasy, pretože tá s umelými štetinkami mi doslova vytrháva vlasy. Moja nová kefa má štetinky z diviaka a môžete mi veriť, že je to úplne iný pocit česania vlasov. Určite omnoho šetrnejší. V nasledujúcich dňoch pridám už nejaký ten outfit, ale keďže som nebola nikde okrem babky, tak som žiadny nafotiť ani nevedela.

All summer, I wanted to buy tops with neckline after the sides. I like this type of tops, so I was very pleased, when I found them in the shop. Do you like this type of tops? Also, I wanted to buy a new hairbrush, because my hairbrush has plastic bristle and it plucks my hair. I´m happy right now, cuz my new hairbrush is with boar bristle. Boar bristles are easier on hair than cheapie plastic brushes. 


Ešte stále sa môžete zapojiť do GIVEAWAY tu !

17 komentárov:

  1. Nový kartáč také sháním jelikož se mi ten můj stávající doslova rozpadl :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak v tom prípade tento odporúčam, pretože je to fakt omnoho lepšie než tie umelé. Je z DM, ak by si nad touto kefou na vlasy uvažovala :)

      Odstrániť
  2. krásne tričká :) odkial sú ? :)

    freeshion-tornado.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. senzace! :) to bily, pro nej si asi zajedu :D za jakou bylo cenu? ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne tričká mne sa moc páčia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. just found your blog, it's brill, i have a new post up if you want to take a look!

    your new follower, eimear x

    www.supposeishouldblog.blogspot.ie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Do toho prvého trička som sa úplne zamilovala! Kráásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rozhodla som sa, že potrebujem novú kefu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. též se chystám koupit si nějaké topy s vystřihami na bocích, jsou skvělé:)) druhý top je dokonale jednoduchý, takové miluju! kartáč mám teď pár měsíců nový, dostala jsem ho od Eli a je od značky Syoss:)
    na outfit se moc těším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mám jeden takový top a chystám se na další, jsou super! :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť