piatok, 24. augusta 2012

New in ♥

Dneska opäť jedno New in. Vďaka včerajšiemu behaniu po obchodoch som si kúpila v Gate dva topy. Top na prvom obrázku sa mi zapáčil najmä strihom, kedže také niečo som aj hľadala. Na kráse mu pridala pekná sýta žltá farba a keďže žltý top vo svojom šatníku ešte nemám, tak som neváhala a kúpila si ho. Druhý top ma upútal hneď na prvý pohľad najmä tým, že spredu je saténový. Je úplne úžasný. 
Čo pekné ste si naposledy kúpili vy? 

New in post, again. I bought two really nice tops in shop, which is called Gate. Top in the first photo I like because it has perfect cut. The colour of the top is really nice deep yellow colour. I don´t have similar top in my wardrobe, so I bought it. The second top is short sleeve top. It  ´s great. 
What have you bought for the last time? 



14 komentárov:

  1. som tiež dnes pridávala new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj pekné :) My sa chystáme ísť v utorok 28.8.2012, chcem si kúpiť nejaké Nike topánky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce, aby si si našla nejaké pekné :)

      Odstrániť
  3. taky bych potřebovala nějaký žlutý top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I looove the Tee! :)
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So nice!
    Hey I'm your newest follower now, and I hope you will follow me back, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. včera jsem přemýšlela, jestli si to tílko nekoupím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :) To žluté vypadá hezky i to druhé i když já moc trika s potiskem už nenosím. :D Haha to víš konzerva! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie. Toto mám jediné s potiskom, a aj to len zato, že je z úžasného materiálu :)

      Odstrániť
  8. och ten žltý!! strašne sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť