streda 1. augusta 2012

Outfit ♥

Dneska som sa s kamarátkou vybrala hneď ráno na kúpalisko a prišla som domov iba pred hodinou. Bolo úžasne, počasie bolo dneska skvelé, to slnko priam až pieklo. Ako outfit som si zvolila moju obľúbenú sukňu a k tomu som si obliekla voľnejší top, vhodný práve na takéto horúce letné dni. Je veľmi pohodlný. Fotky sa robili na vlakovej stanici, keď sme čakali na vláčik. Ako sa vám páči/ nepáči môj outfit? Za chvíľku sa utekám baliť, keďže odchádzam na štyri dni na chatu, ale budem sa snažiť pripojiť na internet, aby som tento blog nezanedbala ani počas týchto dní. Aké máte plány vy? Chystáte sa niekam? 


I spent this day with my friend on the pool, where I went in the morning and I came home one hour ago. The weather was great and really sunny. As my outfit I decided to wear my favourite skirt and loose top. This top is very comfortable and It´s very suitable for these hot sunny days. The photos are made at the railway station, where we were waiting for train. Do you like/dislike my outfit? I´m going to  package my clothes, cause we are going to cottage for four days. I´ll try to connect to internet. What r your plans for next days? 

Top- New Yorker
Skirt- Stradivarius
Necklace- New Yorker
Bag- Asos






22 komentárov:

  1. mne sa taketo sukne mooocno pacia.. takze palec hore!!!! :)
    a ka si opalena - palec tiez hore :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa tie sukne veľmi páčia :) Túto by som nosila stále, lebo je neuveriteľne pohodlná :) A ĎAKUJEM za tvoje milé komentáre :)

      Odstrániť
  2. to tricko je uplne vymakane :) och, zavidim ti tvoje opalenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale nieje čo závidieť :) Ja mám rada veľmi slnko, ale dneska bolo strašné teplo, že už dlhšie by som na ňom určite nevydržala :/

      Odstrániť
  3. Outfitem ses mi trefila do chutě! :) Mám ráda takové outfity a tyhle sukně sama ráda nosím! :) Tak si to tam užij já se chystám zítra do Německa na nákupy a pak se vrhnu do učení. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si poriadne uži nákupy :)) Závidím ti. :/ Potom samozrejme veľa síl do učenia :)

      Odstrániť
    2. Děkuji. :) Stejnak to vidím,že si toho moc nepořídím. :D :) No nic jiného mi nezbývá jinak se nedostanu do 4.ku :)

      Odstrániť
  4. Very cool style! I like printed shirts..

    Would be lovely if you visit me too,
    Alex

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you :) I´m going to visit you now :)

      Odstrániť
  5. To tričko je úplne úžasné a tieto prázdniny idem ešte do Chorvátska :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ti prajem príjemnú dovolenku, poriadne si to tam uži :))

      Odstrániť
  6. tý volee) naval to triko je božský!)) :3'
    strašně ti to sluší!-!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tričko j vtipné, koukala jsem na něj v zelené

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej je :D Aj mňa zaujalo hneď :) V zelenej farbe ho u nás ani nemali ak dobre viem :)

      Odstrániť
  8. Adore your outfit, it's great! :*
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Have a nice day! Hugs and kisses! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful outfit, dear!

    xx

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great outfit, you look so cool :) x

    OdpovedaťOdstrániť
  11. love your oversized shirt!

    following you on GFC! mind checking out my blog and follow me back? thanks!

    theblackfloral.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť