utorok, 7. augusta 2012

Random pictures ♥














11 komentárov:

  1. to jsou obrázky z internetu nebo tebou focené? každopádně nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow, byla by hustá, kdyby vyfotila Olsens twins :D ;)

      jinak moc hezká inspirace ;)mam takové obrázky moc ráda :)

      Odstrániť
    2. Jeanette: tak tvoj koment 100bodov :D:D:D strašne som sa smiala a sestra dostala záchvat smiechu :D a tiež mám tie obrázky velmi rada :)) Mám ich plný počítač, lebo si ich ľúbim pozerať a sťahovať :))
      MaRtii: sú stiahnuté a Ďakujem :)

      Odstrániť
    3. :D :D tak to jsem ráda, že pobavil :) mě zas pobavil ten dotaz totiž (nic ve zlém, doopravdy ;))
      jsou skvělé, když jsem byla menší, tak se mi povedlo strávit jednou asi 4 hodiny na weheartit a jen srdíčkovat obrázky :D :) pozdravuj sestru ;)

      Odstrániť
  2. Páni, to je nádhera :) Tomu říkám pořádná dávka inspirace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty tulipány, ahhh)) Já teď miluju tyhle fotky s kytkama.)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne fotky...vidim, ze sa nam pacia podobne veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super obrázky. líbí se mi takové. :)
    Já jsem taky četla samé dobré věci o tom filmu Bez kalhot, ale nebyla jsem z toho nějak nadšená. Jediné co se mi na tom líbí jsou ty těla. :D To úplně mmmm. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvele fotky, clovek ma hned lepsi naladu po takove varce nadhery:)

    CHIC SICILY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. miluji tyhle typy článků! skvělá inspirace:))

    OdpovedaťOdstrániť