pondelok, 27. augusta 2012

Random ♥

















(zdroj: tumblr)

11 komentárov:

  1. ooooooooo he is a real man!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D:D:D ja ho mám veľmi rada. On je brutálny herec!!! :)

      Odstrániť
  2. Cceš radu, omez tyhle články, má to být blog o tobě, ne o fotkách z netu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu :) No mne sa tie fotky páčia, preto si ich aj ukladám do počítača, pretože také fotky si rada pozerám aj na internete, tak to je dôvod, prečo raz za týždeň sem vždy spravím príspevok s názvom Random :)

      Odstrániť
  3. dokonalé fotky:)) mne vôbec nevadí, že sú z netu :) páčia sa mi také fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. so beautiful photos!!!

    http://cristinasurdu.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. so pretty pretty pictures and that wardrobe picture is something die for!

    following you..hope you'll do the same :)
    Love
    Surabhi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite takéto príspevky neobmedzuj! Páčia sa mi a mám ich na tvojom blogu rada!! :)) Krásny random ♥

    OdpovedaťOdstrániť