sobota, 11. augusta 2012

Style of 90210 ♥

Dokonalé prostredie, nádherné outfity a život, o ktorom mnohé z nás snívajú.. to všetko môžeme vidieť a sledovať v seriály 90210. Je to môj najobľúbenejší seriál a práve preto som sa rozhodla, že v dnešnom poste priblížim ich štýl tým, ktorý seriál nepoznajú, poprípade ho nesledujú.
Máte radi podobný štýl? Pozerávate tento seriál? Ktorá je Vaša obľúbená?

The perfect enviroment, wonderful outfits and life, about which many of us dream... this is everything, what we can see and watch in the 90210. My favourite serial and this is the reason, why I decided to make new post about style and fashion for everybody, who don´t watch or don´t know this serial. 
Do you have similar style? Do you watch this serial? Who from characters is your favourite?





Naomi Clark/ Annalyne McCord 



Annie Wilson/ Shenae Grimes



Erin Silver/ Jessica Stroup



Adrianna Tate-Duncan/ Jessica Lowndes



Ivy Sullivan/ Gillian Zinser

8 komentárov:

  1. i love to get inspiration from all those series, my favorite is still gossip girl hihi:)

    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám tento seriál moc ráda. :) Baby mám ráda všechny. :) Maj dokonalý styl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I LOVE THIS SERIAL !!! I prefer Naomi and you ? :)

    Kisses
    http://a-step-in-fashion.blogspot.fr/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I prefer Annie :)) She has amazing style in 4season :)

      Odstrániť
  4. ja zbožňujem tento druh seriálov :) a naobľúbenejšiu nemám lebo každá z protagonistiek má niečo čo ma na nej zaujme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve aj mne je tento seriál najobľúbenejší! :) chcela som stiahnuť všetky série - aj tie staršie aj novšie, pretože keď to ide v televízii, vždy to zmeškám... dobrý článok, konečne niekto napísal niečo aj o tom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. najkrajsia je jessica lowndes, ale styl obliekania ma najlepsi sheanae grimes a annylnne mccord :))

    OdpovedaťOdstrániť