piatok 10. augusta 2012

The best for your hair ♥

Dneska som vyskúšala nový šampón , ktorý kúpila moja sestra. Normálne používam len DIXI žihľavový a brezový šampón, ale je dobré, ak šampóny striedate a nepoužívate stále ten istý. Je len málo šampónov, s ktorými by som bola spokojná a práve preto ma prekvapil šampón Fructis Pure shine. Tento šampón neutralizuje efekt tvrdej vody a zabraňuje ukladaniu vápenatých usadenín na vlasoch zvonku a zároveň posilňuje vlasy zvnútra. Keď som si vlasy vysušila, mala som ich lesklé a neuveriteľne hebké na dotyk. Práve preto som sa rozhodla, že Vám ho odporučím, aby ste ho samy vyskúšali a presvedčili sa.
Vyskúšala už niektorá z Vás tento šampón? Aký by ste odporučili? P.S. Zajtra sa môžete tešiť na outfit post :)

My sister bought a new shampoo yesterday, so I tested it in the morning. I usually  use nettle or birk shampoo, but for our hair is good, when we don´t use tha same shampoo for a long time. There are only few shampoons, which are good for my hair. This is the reason, why I was surprised by the Fructis Pure shine shampoo. This shampoo neutralizes the effect of  hard water and it is very good, cuz it strengthens the hair from the inside. When I dried my hair, my hair was shiny and incredibly silky for the touch. I recommend it for everyone. 
Some of you have already tested this shampoo? P.S. I will add there new outfit post tomorrow :)








24 komentárov:

  1. Aj ja používam ten žihľavový (: a hlavne preto lebo málokedy natrafím na taký čo by mi vyhovoval.. a tento je uplne prírodný.
    Tento fructis som ešte nemala, ale skúšala som podobný rovnakej značky a veľmi mi vysušoval pohožku hlavy.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne mnohé šampóny vlasy vysušujú, ale tento vôbec nie. :)

      Odstrániť
  2. nadherne vlasky :) je pravda ze sampony treba menit ... moje vlasy si velmi rychlo zvykaju co nie je velmi dobre :( fructis som uz dlho neskusala, ale s produktami od garnier som bola vzdy spokojna a ked sa mi minie moj sucasny sampon tak skusim siahnut aj po tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neverím, ved používame presne to isté! :D Žihľavový, brezový a tento garnier. Všetky sú super, nič iné si na vlasy už nedám :) Tie tvoje sú fakt krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přišla jsem, že ti poradím ohledně toho Formspring, ale koukám že už ho máš, šikovná :D. Ale máš krásné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Víš že máš bombastické vlasy??!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já se docela bojím s šamponama riskovat, protože mi přijde, že se mi vlasy ničí prostě nějak rychleji a nedávno jsem šampon střídala, takže ještě nějaký ten čas počkám. Až ale zase budu chystat změnu, určitě si vzpomenu i na tvůj tip:)
    Každopádně ty máš opravdu nádherné vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh I love your blog. Its really great.
    -follow each other ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Probůh, kdo tě stříhal? Vždyť to máš oškubané a na zádech tak 4 délky:-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ošklbané to určite neni, aspoň mne sa to tak nezdá. Ty ich máš určite krajšie ostrihané, no nemôže byť každý dokonalý :) Videla som už aj horšie, pre mňa je hlavné, že sú konečne zdravé. A ďakujem za názor :)

      Odstrániť
    2. "zdrave"? to nejsou ani náhodou.. že se lesknou? to udělá každý tonovací šampon. vlasy máš až nehezky krepaté, jde to vidět na fotkách... zdravé určitě nejsou

      Odstrániť
    3. Ja mám také vlasy od prírody, pretože ich nemám ani rovné ani vlnité, ale takéto. Zato si ich predsa nebudem ničiť žehličkou každý deň. Poznám mnoho dievčat s takýmto typom vlasov a zato na ne nejdem útočiť, že ich majú nezdravé a podobne. Kritika sa dá vyjadriť aj normálnym spôsobom a nie takýmto útočným a hlavne, keď sa niekto skrýva za Anonym. Keď sa mne niečo nepáči, proste nekomentujem.

      Odstrániť
  9. krásne vlásky :) ... a niesu vobec ošklbane podla mňa, chcela by som vidieť tú dotyčnu, čo to napísala, aké má ona vlasy ... asi nestoja za vela, ked piše anonymne :) .... závidim ti vlasy :) ... moje su zničene po peroxide :/ kedže som bola blondínka par rokov ... ale snažím sa ich vylepšiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. píšu anonymně, protože se mi seká registrace, a vůbec i kdybych tu byla zaregistrovana, co bys řekla pak? právě proto že mám vlasy, jaké mám, můžu kritizovat. to s tím oškubáním jsem sice nepsala já ale musím s tím souhlasit, to asi nebyla kadeřnice, kdo stříhal, že? a pokud máš opravdu tak divně krepaté vlasy od přírody (at pátrám v paměti, jak pátrám, nikoho takového neznám, kdo by měl stejné vlasy), tak jsi na tu hustotu zvolila opravdu nevhodný střih, úpravu, prostě vše špatně. sorry.

      Odstrániť
    2. V pohode, že píšeš anonymne, ja s tým naozaj problém nemám, pokiaľ je to normálny komentár. Každopádne ďakujem za názor. :) Možno to bude znieť teraz hlúpo, ale ostrihať si celé vlasy kvôli tomu komentáru určite nepôjdem. A áno, strihá a aj farbí ma kaderníčka.

      Odstrániť
    3. no já spíš myslela dorůst, né stříhat :-)))

      Odstrániť
    4. To si chcem nechať veľmi, pred mesiacom som sa bola strihať z toho dôvodu, že som ich mala zničené z melíru ešte, kedže som mala predtým celé blond vlasy, tak mi dosť velký kus odstrihla, ale dorásť si ich nechať chcem. To je dôvod, prečo som si ich prestala žehliť, aby sa neničili. A naozaj ďakujem za ten názor, beriem si ho k srdcu :)

      Odstrániť
    5. teď zpětně koukám, že to ode mě znělo dost "bojovně" :) promin .)

      Odstrániť
  10. Tý jo, máš tak krásné vlasy!! :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je to veľmi dobrý pocit, čítať aj takéto milé komentáre :)

      Odstrániť