nedeľa 2. septembra 2012

Ako plánujete stráviť dnešnú nedeľu? Ako sa tak dívam von cez terasu, ma nenapadá nič iné, ako tráviť dnešný pochmúrny deň vnútri, pozeraním filmov. Ako som už čítala na mnohých blogoch, všetci sa veľmi "tešíte" do školy. Ani sa Vám nečudujem, dva mesiace prázdnin ubehli veľmi rýchlo. Pamätám sa, že keď sa malo ísť prvý deň po prázdninách do školy, tak som celú noc nezažmúrila oko. Nemala som byť prečo nervózna, takže som tomu nerozumela. Stáva sa mi to ešte aj teraz niekedy pred skúškou a pod. Tiež sa Vám to stáva? Ja idem do školy až 24., takže ja si ešte doma trošku oddýchnem. Veľmi dúfam, že aj tento rok ubehne aspoň tak rýchlo ako ten minulý. Nezabúdajte, že ešte stále máte možnosť sa zapojiť do GIVEAWAY tu.

How are you going to spend this Sunday? I will watch movies all day, because we have so cloudy weather. It´s depressing. On a lot of blogs I read about school. The truth is, that our holiday ran very quickly. I´m going to school on the 24th, so I have a little time to relax. 

11 komentárov:

  1. Taky se mi špatně spí, když se má jít druhý den po prázdninách do školy. Narozdíl od vás všech se ale těším. :) A co dnes budu dělat vůbec nevím..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňňamka :) no a ja tiež neviem moc dobre spať a nechápem to :

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to veľmi chutne,ja mám skôr stále pocit,že si musím niečo nachystať pritom nemusím.Dnešný den trávim dalšou oslavou mojích menín.A my tu máme celkom slnečné a teplé počasie:DPekný den:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám to uplně stejné, před zkouškou nebo nějakým významným dnem nemůžu usnout a pak vstávám hrozně brzy..Ale do školy se už těším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj u nás špatné počasie. Ale idem von ;)
    hmm vyzerá to chutne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. taky vzdycky nemuzu spat:D nevim proc, je to takovy pocit ocekavani, ale pritm neni proc.:D jinak kafco vypada skvele!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. so delicious :) I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. my slavíme dneska narozeniny bratra:) a vsadím se, že dneska taky neusnu :D

    OdpovedaťOdstrániť

  9. Amazing blog :) I follow You now and I hope that you like my blog too! Have a great sunday ❤

    xx San
    owlspassion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja nemôžem spávať ani cez prázdniny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. coffee looks great, and I will prepare myself now :))

    OdpovedaťOdstrániť